1 ble jammen fort til 2!

Medlem
15. mai 2013
Innlegg
16
Hei igjen godtfolk.

Tror dere ikke at jeg fikk ny klokke av min ferske kone forrige helg! jeg har ytret ønske om at jeg ville ha en sånn (lot fanen stod oppe i nettleseren, hinthint) så kom hun jammen med en svart/gul boks til meg på lørdags morra`n!

Det er vel minst étt hakk opp fra min første klokke (skx007) men det er en seiko dette også.

Skal prøve å få opp noen bilder...;)
 
Dette ser ut til å drøye, men det kan vel ha en sammenheng med at du er nygift og dermed må begrense tiden på TS. Men det sier jeg deg: Hvis du gir ved dørene i denne perioden blir det bare verre og verre. Du må holde stramme tøyler og ikke skjemme dem bort i begynnelsen. Da setter de desto større pris på at du tar en timeout fra TS en sjelden gang i blant.

Got it? :cool:
 
Svart og gul box kan jo fort være en Prospex Seiko... Jeg tipper det er en Sumo! ;) Eller kanskje en Shogun... Vi trenger en Shogun på sonen...

Gratulere forøvrig også med kona!
 
image_zps829b4b16.jpg


image_zps657ef50d.jpg


image_zps9d47853d.jpg


image_zps666da831.jpg
 
Beklager at det drøyde minuteman, men vis det er noe trøst kommer jeg til å sende deg en PM den dagen jeg trenger samlivsråd;) hehe..

Shogun får bli neste ut det da skjønner jeg. Den har jeg ikke hørt/sett noe særlig om, den er vel ikke i produksjon lenger eller?
 
Grattis med en flott Sumo den kommer du til å bli fornøyd med:) Har en selv og den kommer til å bli i samlingen. Du kan jo vurdere en MM300 spenne til den bare for å gjøre den enda kulere:)

SBDC007 Eller "Shogun" som den kalles er forsatt i produksjon så vidt jeg hvet så den skal være mulig å få tak i:)
 
Vurderer du å sette den på gummi så vil jeg anbeafale Time Factors Retro Strap in Polyurethane. Pga av de lange luggsene på sumoen kan mange reimer lange ett stor mellomrom, men denne fikser biffen.

Bilde av min:)
 
Vurderer du å sette den på gummi så vil jeg anbeafale Time Factors Retro Strap in Polyurethane. Pga av de lange luggsene på sumoen kan mange reimer lange ett stor mellomrom, men denne fikser biffen.

Bilde av min:)


Jeg likte den reima! Hvordan er den kontra seiko-gummi'n? Mer fleksibel?

Kikka innom og så på samlinga di Hopie, meget flott samling må jeg si.

Tusen takk for "gratulasjoner" med den nye klokke..
 
Hvordan er denne reime når det gjelder støv? Har merket meg at noen av de billigere silikon/gummi reimene er rene støvmagnetene.


Vurderer du å sette den på gummi så vil jeg anbeafale Time Factors Retro Strap in Polyurethane. Pga av de lange luggsene på sumoen kan mange reimer lange ett stor mellomrom, men denne fikser biffen.

Bilde av min:)
 
Jeg likte den reima! Hvordan er den kontra seiko-gummi'n? Mer fleksibel?

Kikka innom og så på samlinga di Hopie, meget flott samling må jeg si.

Tusen takk for "gratulasjoner" med den nye klokke..

Den er mye mer behagelig en Seiko OEM rubberstraps. Som det blir nevnt over så trekker den til seg litt støv, komforten gjør den verdt det.
 
Redigert:
Hvordan er denne reime når det gjelder støv? Har merket meg at noen av de billigere silikon/gummi reimene er rene støvmagnetene.

Den trekker til seg litt støv ja, men siden den er så behagelig og den passer veldig bra mtp. de langene lugsene på Sumoen så er det verdt det:)
 
Redigert: