1 klokke 1 hel uke

Har nå benyttet min skx009 i snart 3 uker. Electric blue og 114060 har lagt pent i boksen... Hvorfor? Vel, det er noe sporty og klassisk over skx009, jubilee (selvom den skrangler)er veldig behagelig. Har i det siste jobbet mye i hagen(holde på å anlegge hage.) Jord, kumøkk og gressfrø skylles lett av jubilee lenken, og dersom man skulle få noen dings her og der gjør det ingen verdens ting. Er vel ikke så populært å ikke poste ett bilde her, men alle har vel et bilde av skx009 i bakhodet. Skx ut uka også :)

Usikker på dette valget ... men here goes fra dag #2

RDIcIA8.jpg

• Liker
Reaksjoner: c--f
Pepsi dag 3. Klokke i rustfritt med svart skive VS lasteplan med rustfrie lister og heltre eik som fremstår svart i regnværet
27.08.2015%2B-%2B1

• Liker
Reaksjoner: Alinoe
Spotting på Instagram kan kanskje tilsi at vår Store Leder også startet om fra dag 1 idag @Loevhagen ? :)

Edit
Denne gir meg trua på at det skal gå å ha samme ur en uke (igjen)
f1XRJ48.jpg

• Liker
Reaksjoner: 2JHead
He, he - @adamskater. Livets erfaring har vist meg en del ting - også når det gjelder det enkleste i verden:

• Bruke andres penger
  • Gi andre råd

Det blir hakket vanskeligere når ordet "andre" byttes ut med "egne". :) Så, jeg måtte ha noe farger - og Pepsien var vanskelig å se bort fra i så henseende.