10 på topp

Hm, skjønner jeg må skaffe meg et liv og begynne å poste litt flere poster her inne hvis jeg skal slå følge :p

Finnes det en statistikk på antall nye medlemmer?
Har antall nykommere akselerert over tid, eller er flyten konstant?

@krille: fikset du skilletegnsfeilen selv? Eller er det en funksjon i excel som gjør dette?

Du kan markere alle de aktuelle cellene, trykke ctrl-f (find and replace) og erstatte alle kommaene med ingenting. Da forsvinner de.

Finnes det en statistikk på antall nye medlemmer?
Har antall nykommere akselerert over tid, eller er flyten konstant?

Jeg er en jævel i excel.....:mrgreen:

antall_nye.png

Flott tråd folkens.

Ser nå hva samboern mener med at jeg er for mye på TS, heldigvis vet hun ikke hva jeg gjør når jeg er på skolen:)

Er det bare min samboer som sniker på hva jeg skriver her inne? :p

Flott tråd folkens.

Ser nå hva samboern mener med at jeg er for mye på TS, heldigvis vet hun ikke hva jeg gjør når jeg er på skolen:)

Er det bare min samboer som sniker på hva jeg skriver her inne? :p

Min også. Hun synes vi er "søte". Hva nå f..n hun mener med det...

Jeg er ute av kontoret, med avlyst møte, VPN-tilkobling som er nede og lite annet å gjøre enn å TS-nerde. Så her kommer litt interessant sonen-statistikk, så man kan se hvem som har det verst:

Medlemmer med over 1000 poster:
TS_topp.png

Antall medlemmer, sortert på innmeldingsmåned:
TS_medl.png

Antall medlemmer, sortert på antall poster:
TS_poster.png

Regner med du har en rask måte å gjøre det på. Er jo over 1000 medlemmer nå :)

Regner med du har en rask måte å gjøre det på. Er jo over 1000 medlemmer nå :)
Tja, det er egentlig ikke annet enn litt excelskills som skal til. Jeg manipulerer url-en til medlemslista bittelitt for å vise flere medlemmer pr side, slik at copy/paste ut til excel går veldig raskt. Etter det er det om å sortere og rydde lista effektivt for å kunne lage pivottabeller som viser det du vil se.
Logges tid innlogget også?

Tør ikke tenke på hvor mange timer som brukes her hver dag...
Ikke så vidt jeg vet, det er i alle fall ikke allment tilgjengelig for oss vanlige dødelige. Mulig Juice kan se det "bak kulissene", men jeg tviler på at noe slikt er mulig. Det forutsetter jo at browser sender noe slags "alive"-melding til server med jevne mellomrom, og det gjør en så vidt jeg vet ikke.

Jeg er en beskjeden fyr fra landet, men har jaggu 3,19 poster pr dag. Hadde tenkt at jeg skulle markere post #100, men i min iver gikk den meg hus forbi.

Jeg er så inderlig glad konemor ikke ser dette.
Vi feirer 10 års bryllupsdag i dag. Og denne typen temaer er nok best å unngå.

Samtidig, oss i mellom, er dette kultflaut.
Som 10påtopp medlem. Får vi da noen psyke benefits?
Eller burde vi fått medisin. En liten grønn pille kanskje? Eget julebord og sommerfest?
Hvor det serveres små runde piller i bitte små plastglass. Bak låste dører.

I dag returnerte jeg for første gang et ur jeg har kjøpt. Tudoren var frankenwatch.
Feil verk i riktig ur. Verket var genuint nok. Men skulle ikke sitte der det satt.
Jeg måtte gå på en smell til slutt. Jeg innrømmer at jeg av og til tar sjanser.
Men jeg er en sånn type som har mye flaks. Nesten uansett hvor stort toget som treffer meg er, ender det opp til min fordel. Det er bare sånn det er med meg.

I dag har jeg startet med Milsub. Så dro jeg for å kjøpe 100 roser (10 for hvert år) til konemor. Da skiftet jeg til IWC Ingenieur. Nå er det middag og da her jeg tatt på meg IWC Aquatimer. Osv, osv. Jeg tror Freud kunne hatt det morsomt med skallen min...:eek:

Ganske morsom tråd dette her.:D
Ser at skravlebøttene blir "hengt ut". Høy, få dere et liv da!:razz:

Hva med å regne ut hvor mange dager det vil ta før "poster" kolonnen stemmer overens med "poster pr dag" kolonnen? ;)

Er takknemlig for at det er såpass mange aktive brukere her. Tenk så kjedelig livet hadde vært uten TS.:cool: