100 innlegg! Enkel, men fornuftig unbox:)

Medlem
2. juli 2011
Sted
Trondheim
Hepp.

Da har jeg holdt meg borte fra tidssonen en stund, både av fornuft og personlige årsaker. Jeg vil takke de som har sendt meg tilbud på klokker mens jeg var borte, og samtidig beklage at jeg ikke har svart.

Dette er den mest fornuftige unboxingen jeg kommer til å foreta. Det har egentlig vært overraskende lite klokkesnoking den siste tiden, men har vurdert både litt røff Casio protrek og G-shock. Var også inne på tanken å handle noe i bronse, men det ser ut til at jeg venter med det ( iallfall en liten stund :rolleyes: ).

noen bilder:

Regner med noen skjønner det allerede på det første :)
2014-02-11225827.jpg

2014-02-11225856.jpg

2014-02-11225940.jpg

2014-02-11230409.jpg

Polar Rc3 GPS.

Rett å slett en enkel, men god pulsklokke med gps. Denne kom inn i boksen som både motivasjon til mer trening, samt overvåking av hjerterytme grunnet medisiner.

Har vært ute en snartur på 3km ikveld bare for å teste den. Kan vel ikke si så mye annet enn at jeg er veldig fornøyd så langt! Gøy å se utviklingen på pulsen, løypeprofil og alt annet man trenger og ikke trenger.

Takker for titten!

mvh
stian

@s.grønvold nå som du har hatt klokken En liten stund: erfaringer? :)
Sitter og vurderer den samme selv, så det hadde vært interessant å høre hva du har gjort deg av tanker:)

Redigert av en moderator:
@s.grønvold nå som du har hatt klokken En liten stund: erfaringer? :)
Sitter og vurderer den samme selv, så det hadde vært interessant å høre hva du har gjort deg av tanker:)

Har også denne, litt misfornøyd. Software er tipp topp. Selve klokken.. Tja. Ene knappen har sluttet å virke, og USB kontakten ruster, selv med "proppen" på plass, mistenker at det sniker seg svette inn under bruk. Skal prøve meg på om det er mulig å få noe på garanti.

Brdgs
A

Har også denne, litt misfornøyd. Software er tipp topp. Selve klokken.. Tja. Ene knappen har sluttet å virke, og USB kontakten ruster, selv med "proppen" på plass, mistenker at det sniker seg svette inn under bruk. Skal prøve meg på om det er mulig å få noe på garanti.

Brdgs
A

Det høres jo ikke bra ut. Hatt den ute i regnvær osv, eller kun vært utsatt for svette? Vil jo tro det er god grunn for reklamasjon så det burde du jo få ordnet :)

@Omen hei! har nå brukt denne klokken i noen uker, og kan si meg meget godt fornøyd.

Jeg er vell ikke akkurat en superbruker, men bruker den ca 4 ganger i uken, og vil si den gjør jobben den skal. Som løper kan jeg egentlig se hva annet jeg trenger, software og brukervennlighet finner jeg veldig enkel og grei.
Batteritiden er jeg også ganske fornøyd med, har ikke ladet den annet enn første dagen, samt at den får litt strøm når jeg kobler til pc.
Virker som den trenger litt tid på å finne satellitter til tider, men jeg har startet å legge den ute på trappa før jeg tar på meg skoene osv, da er den alltid klar til bruk.

mvh
stian

@Omen hei! har nå brukt denne klokken i noen uker, og kan si meg meget godt fornøyd.

Jeg er vell ikke akkurat en superbruker, men bruker den ca 4 ganger i uken, og vil si den gjør jobben den skal. Som løper kan jeg egentlig se hva annet jeg trenger, software og brukervennlighet finner jeg veldig enkel og grei.
Batteritiden er jeg også ganske fornøyd med, har ikke ladet den annet enn første dagen, samt at den får litt strøm når jeg kobler til pc.
Virker som den trenger litt tid på å finne satellitter til tider, men jeg har startet å legge den ute på trappa før jeg tar på meg skoene osv, da er den alltid klar til bruk.

mvh
stian
Høres bra ut. Vurderer denne enda, men ser også litt på om behovet er der, eller om det kun blir fordi det er "artig å følge med". :)