100 poster unboxing..

I meningen å luremuse, men var en post short:)

Da jeg for øyeblikket befinner meg på et lengre studieopphold i NY ønsket jeg å utforske markedet for en type ur det ikke er like lett å komme over hjemme i Norge.
Det tok ikke mange dager fra søkene begynte til jeg hadde en avtale med en good guy fra TRF. Grunnet det de her borte kaller "snøstorm" ble det selvsagt forsinkelse med posten men klokken kom til slutt frem i god behold.

Uten videre introduksjon:

Tudor Sub 76100
Klokken kom med original lenke, men jeg har kun brukt den på grå nato fra Grahame Fowler

Her med familiemedlem.

Det var Black Bay som gjorde at jeg fikk øynene opp for Tudor. Jeg skulle bare prøve den men har til nå ikke hatt en klokke som har gitt like mye godfølelse som den. Må være noen med bezelen. Blir spennende å se om submarineren kan leve opp til forventningene. Har hatt klokken på armen omtrent en uke nå og det er noe spesielt med det tjukke plexiglasset og cyclopsøyet.

Forrige eier sier uret er datert til 1986, men jeg kunne gjerne tenkt meg å bekrefte dette. Så hvis noen har en god liste over tudor serienummere tar jeg imot med et stort takk.

Redigert:
Gratulerer så mye!

Du som er så heldig og oppholder deg i NY må bli med The Red Bar Crew. GTG i Mid-town hver onsdag. Jeg var der nå på onsdag. Kom deg på Instagram. Sjekk #redbarcrew Følg @craniotes, få til litt dialog, send ham en e-post - vips, så er du inne. Det nærmeste du kommer et Mekka for klokkeinteresserte. Herlig uformelt og de mest fantastiske skatter på bordet.

Gratulerer så mye!

Du som er så heldig og oppholder deg i NY må bli med The Red Bar Crew. GTG i Mid-town hver onsdag. Jeg var der nå på onsdag. Kom deg på Instagram. Sjekk #redbarcrew Følg @craniotes, få til litt dialog, send ham en e-post - vips, så er du inne. Det nærmeste du kommer et Mekka for klokkeinteresserte. Herlig uformelt og de mest fantastiske skatter på bordet.

Tak for tipset! Det skal jeg sannelig gjøre.

Gratulerer med flott Tudor Sub. Enig med deg om Black Bay.

Todda

Takk for alle gratulasjoner!

Gratulerer med flott Tudor Sub. Enig med deg om Black Bay.

Todda

Nå har jeg hatt den en del måneder men jeg tar stadig meg selv i og sitte å stirre på bezelen. Blir aldri lei av den vinrøde fargen..