Hei
Har lyst å prøve skinnnato på Rolex 114060 og er ute etter det aller ypperste av kvalitet både på skinn og spenne. Har lett på nettet men det er så vanskelig å skille bra fra best. Noen gode tips om hvor en får tak i det beste til det beste?
Jeg har en fra Wotancraft. Den er meget fin, bortsett fra at spennen er litt for stor IMO. Gunny Straps har også en som ser veldig bra ut, men den har jeg ikke testet. Du kan også sjekke ut Bulang & Sons.
Jeg har bestilt en shell cordovan-rem (ikke Nato) derfra. Har ikke fått den ennå, men kan si fra hvordan den er når jeg får den. Ser at de skal få inn nye remmer nå i oktober.
Den er myk og behagelig, og veldig tynn. Defitivt den tynneste remmen jeg har hatt på noen klokke. Vet ikke om noen av de andre remmene er tykkere. Tipper at natoene er det i alle fall. Kostet €99 + €12 i frakt, så definitivt ikke gratis, men fikk med en "pouch" i camo i bomull e.l. Forresten ganske mye kult på Bulang & Sons. Han har noen rå klokke-"pakker". Noen bilder:
Synes vel egentlig at både skinnrem og nato passer best på vintage Rolexer, men er ganske fornøyd med kombinasjonen.