1000 poster = Unboxing

Oi, haha, overraskelsen ble stor da jeg leste meg ned til bildene. Fantastisk post nok en gang SD, og for en måte og feire at du omsider har fått WIS status på. Denne er så spesiell at den blir kul, og er et bra symbol for "galskapen" som du sier. :p

Gratulerer med klokke og WIS, og takk for god lesning. :)
 
Redigert:
Du hadde baller til og trykke på "gå-til-kasse" knappen du:cool::cool:........Jeg feiget ut,tross mine tidligere spennvidde kjøp av en annen verden.

Grattis med klokke som reflektere din indre uro,og horologiske røverferd.

Mvh
Timebandit:)
 
Gratulerer så mye med steintøff klokke og WIS-status!
Som flere her inne vurderte jeg også å kjøpe denne, savner fortsatt min "vanlige" Bubble:)

Kos deg med den og ser frem i mot masse bilder i tiden som kommer
 
Haha dette er jo helt rått. Elsker at du gjør det og går for det du vil.

hats-off-to-you.jpg


Gratulerer så mye!
 
Du... Du...

Er en mann jeg har sansen for.




Pirat eller ikke, du tar egne valg og det står det respekt av. gratulerer!
 
En mann med en penn så god som din burde strengt tatt ha vært 5XWIS på disse årene - for sonens skyld. Kjempegode innlegg som gjør en stakkars impulsiv bondeknøl nesten tullete av lyst på noe nytt av hva det nå måtte være du skriver om.

Gratulerer med boble. Respect!
 
HÅHÅ, ja du har rett i at dette er galskap:eek:

Må innrømme at jeg selv vurderte denne når den kom ut! Morsom klokke og selv om den treffer snevert vil jeg ikke kalle den "fastfood" for det..

Det var nok satt litt på spissen. Corum har jo på tross av sin korte historie rukket å sette sitt preg på horologiverdenen med noen djerve klokker. Myntklokka og Romulus er nevnt, man har også Golden Bridge, og verdens første klokke med kasse i 100% (eller 99,9) Platina. De vant til og med Watch of the Year i en kåring med denne. 2003 var det vel...

De siste årene har det for det meste vært Admirals Cup som har vært (tjihi) flaggskipet, en utgave som ikke får mitt innlandshjerte til å banke nevneverdig. Men årets Herritage Vintage Chargé de Affaires virker lovende.

Bubbleserien var et sidespor som ikke nevnes med et ord i Corums offisielle historie. Og det sier ikke så rent lite, når til og med denne saken har fått plass. :)



Lenge leve galskapen :)

Det er et svar på galskap ja..

Leve galskapen og lidenskapen!
Grattis!

Grattis med WIS og pirat!:D
Lenge leve galskapen!:)

Denne er så spesiell at den blir kul, og er et bra symbol for "galskapen" som du sier. :p

Galskap, ja. I og med at jeg har solgt litt klokker i det siste, har jeg fått anledning til å møte en god del andre klokkefantaster, og det er jo galskap, og samtidig så flott at vi klarer å finne denne felles gleden selv om vi jo er ganske forskjellige ellers.


Ay Ay! Grattis med nytt forstørrelsesglass:D

Her har du et skikkelig øyefang, icebreaker og klenodium på en gang.

Det jeg er redd for, er at den skal være icebreaker på ordentlig. Skjønner ikke helt hvordan denne skal komme seg igjennom dager som inneholder dørkarmer og vegger. Kuppelen er større enn jeg husket den. Heldigvis er det visst sjelden at kuppelen får skader/knuses, så godt håndverk sitter heldigvis i bånn.


Ho ho, gratulerer! Her toner du virkelig flagg, dette er en skikkelig røver og ingen piratkopi :cool: (ok, gir meg nå!)

Ideen med glasset er tøft, men hodeskaller gir meg alltid assosiasjoner til Kaptein Sabeltann:)

Yarrrrr!
Grattis med WIS og veldig sprek klokke - icebreaker var det noen som sa,
superfavoritt i barnebursdager vil jeg si :)

Fantastisk å lesing, og en skikkelig bad ass pirat klokke ;) Grattis!

Du er bare helt konge. Sjef. Kaptein. Kaptein Sabeltann :D

Jeg har alltid likt pirater. Selv etter Pirates of the Carribean 3... (men ikke nok til å se nummer 4). Men jeg skjønner kommentarene godt. For å si det sånn: Min 5 år gamle sønn får ikke se den på en stund, for ellers er jeg redd den blir kapret i et uoppmerksomt øyeblikk.


Grattis! Artig sak. Den ene brukte som har vært frem og tilbake på finn har jo vært sykt overpriset, men nå kom den jo til en pris som tillater et artig kjøp!

Gratulerer med både kul klokke og WIS status, snuset faktisk litt på denne selv.

Haha, kondolerer! :D

Jeg var såååå nerme å legge inn bud på denne, rett og slett fordi den er styggtøff.

Du hadde baller til og trykke på "gå-til-kasse" knappen du:cool::cool:........Jeg feiget ut,tross mine tidligere spennvidde kjøp av en annen verden.

Som flere her inne vurderte jeg også å kjøpe denne, savner fortsatt min "vanlige" Bubble:)


Et par dager håpet jeg at noen skulle være gale nok til å kjøpe den før meg, men så ble jeg plutselig redd for at den skulle være borte hvis jeg søkte på Corum på Finn, og da var det ikke mer å tenke på.


Gratulere med en klokke utenom det vanlige:D
Flott skrevet post også

Gratulerer med noe utenom det vanlige! :D

Gratulerer med nytt.. Og med Wis bedre sent en aldri.. ;) ;) :D :D


Gratulerer med WIS-status og en...spesiell klokke! ;) :)

Haha dette er jo helt rått. Elsker at du gjør det og går for det du vil.

Tøff valg!!:) gratulerer med klokke og WIS

Gratulerer med WIS-status og med en noe.. særegen klokke.

Takk for det. Da jeg kom tilbake og begynte å lese igjen, så innså jeg hvor mye jeg har savnet denne hobbyen. Å nesten umiddelbart gå rett i WIS er jo en fin bonus.


Gratulerer med en klokke man ikke ser hver dag. :D

Grattis med "something completely different." :)

Som vanlig skriver du som en gud, SD. Gratulerer med nytt ur!

Grattis med en uvanlig men tøff klokke :)

Du... Du...

Er en mann jeg har sansen for.

Pirat eller ikke, du tar egne valg og det står det respekt av. gratulerer!

Gratulerer med en klokke som både har en spennede historikk og presence på håndleddet.

Hvis jeg ser den på trikken kan det hende at jeg sier hei!

Åja! Gjør det, Solli. Og alle dere andre: Takk for alt skryt. Jeg har savna dere også. :)
 
En mann med en penn så god som din burde strengt tatt ha vært 5XWIS på disse årene - for sonens skyld. Kjempegode innlegg som gjør en stakkars impulsiv bondeknøl nesten tullete av lyst på noe nytt av hva det nå måtte være du skriver om.

Gratulerer med boble. Respect!

Hvis lysten på boble skulle dukke opp så har du alltid denne her, Minuteman. ;)

corum-bubble-gangster-082-177-47f101-gang.jpg
 
Hiv o'hoi. Galskap indeed. Gratulerer!
Da er det bare å handle inn matchende outfit.:p

31483.jpg


Og skaffe seg passende selskap...;)

red-pirate-costume-zoom.jpg
 
Grattis med tøft valg av ny klokke! Tror vi snakker chronisk sykdom her. Du får meg til å revurdere hva jeg liker og ikke, og sannelig min sabel om ikke jeg synes Corumen er litt tøff. Hvis du har solgt hele røkla og dette nå er din eneste klokke så er du i alle fall du tøff!