1000 posters utboxing

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Innlegg
3.252
Sted
Asker #nessuno_79
Har ikke hatt for vane å drive med luremuseri når det kommer til unboxinger, eller andre ting for den saks skyld.
Men nå finner jeg meg i en situasjon hvor jeg er kun noen få poster fra å nå WIS'dom og samtidig et ønske om å få tatt denne unboxingen, så jeg kan poste i dagens når den brukes, og ikke måtte vente til en annen dag og annen klokke, eller generelt forsøke å ikke røpe den.
Flere tror nok de vet hva det er, men mulig de blir litt overrasket;)
Vi får se ...
Uansett ikke mange postene igjen før jeg får "sluppet den fri"
 
For å sørge for at du når 1000 i løpet av kvelden foreslår jeg at vi alle stiller en rekke ja/nei spørsmål som du svarer på...

Denne nye klokken din, har den in-house urverk??? ;)
 
For å sørge for at du når 1000 i løpet av kvelden foreslår jeg at vi alle stiller en rekke ja/nei spørsmål som du svarer på...

Er det en sånn som stopper etter bare noen få dager hvis den ligger i ro, eller er den en sånn som går nøyaktig i år etter år på batteri:confused: ?? ;)
 
Hehehe, takk for vilje og initiativ for oppnåelse av bare noen få poster til her, men da jeg èn, ikke har kamerautstyret mitt tilgjengelig grunnet flytting, og to tenkt å ikke "jukse" meg til noen WIS`dom her, så tæk oss det på gamle måten:D

men se der, da var vi enda en post nærmere gitt;0)
 
Etter MASSIVT press (dvs skulle ikke så mye til ) så here goes (holdt nesten et døgn da i hvertfall)
Og i god stil så blir det en i allefall tilnærmet luremusunboxing her.
 
Jadda, det er gode gamle 16570 Polar som har funnet vei en hjem igjen! Riktignok en litt nyere utgave enn hva jeg hadde, men skal klare å leve med mangel av lugholes, selv om det jo er penest imho.
Klarte jo ikke dy meg, så den er alt postet en gang i "dagens" men satser på at det gikk sånn passe upåaktet henn i allefall, og at dette likefullt kvalifiserer som en unboxing:D
Denne gangen blir den værende i boksen (hmm, hørt noe lignende sagt før også men ...)

 
Redigert: