1000 posters utboxing

Gratulerer med gjenforeningen av "barndomskjæresten". Gratulerer med 1000 poster også.

Til sist, takk for ditt dokumenterte savn av polaren, det har (foreløpig) fått meg til å skjønne at gresset ikke er grønnere på andre siden og at jeg ikke skal selge min. ;)
 
Gratulerer så mye @FnuSnu99
Både med WIS og nydelig klokke. Ble såpass revet med i når du startet jakten at jeg har begynt å se på 16570 selv:eek:
 
Redigert av en moderator:
Takker og bukker alle sammen;)


Gratulerer med gjenforeningen av "barndomskjæresten". Gratulerer med 1000 poster også.

Til sist, takk for ditt dokumenterte savn av polaren, det har (foreløpig) fått meg til å skjønne at gresset ikke er grønnere på andre siden og at jeg ikke skal selge min. ;)
Det var jo hyggelig da, at jeg sparte deg for ulykken :DFor den hadde kommet, trust me:0)

Gratulerer så mye @FnuSnu99
Både med WIS og nydelig klokke. Ble såpass revet med i når du startet jakten at jeg har begynt å se på 16570 selv:eek:
Alright! saving the world one Explorer a day!

Gratulerer med WIS-status og fin Polar! Hadde nok allerede bitt meg merke i denne på Dagens ;)
Ja, hehe, ante meg det ...
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med WIS-status og en rålekker Polar. Det er virkelig noe magisk over denne, og en slik må inn i samlingen på et tidspunkt:D