114060, 116610 eller 116610LV?

Medlem
4. juli 2014
Sted
Oslo
Jeg har tenkt mye i det siste, og vurderer sterkt å gå til innkjøp av en av de ovennevnte modellene. Problemet er at jeg virkelig ikke klarer å bestemme meg for hvem av de jeg skal velge, og da trenger jeg sårt hjelp fra dere.

Her er hvordan jeg tenker:

116610LV - denne er den mest spesielle og populære av de tre klokkene, og den jeg har mest lyst på for øyeblikket, men som alt annet som er spesielt og populært, så er faren at man går lei i fremtiden og ikke synes at den er like kul lenger hvis dere forstår hva jeg mener ;)

114060 - denne er klassisk og går til alt, men her er jeg redd for at jeg kommer til å savne dato i fremtiden.

116610 - denne er det ikke noe å utsette på, men tenker at jeg heller da skal gå for en Hulk.

Akkurat nå har jeg en 16610, som jeg da isåfall skal selge hvis jeg skal kjøpe en av de tre andre klokkene, men jeg tenker også om jeg heller bare skal beholde denne som en keeper. På den andre siden vil jeg at min keeper skal være kjøpt ny av meg hos AD slik at jeg har full kontroll på alt, alle hairlines er mine osv.

IMG_1236_zpsklklaqhy.jpg

Så det ville vært kjempefint hvis dere kunne komme med innspill, råd og erfaringer som ville hjulpet meg videre på vei. Legg gjerne også ved bilder hvis dere skulle ha en av disse klokkene, slik at jeg får et viss inntrykk av hvordan de er på armen :)

Redigert:
Hvor lenge har du haft 16610 og hva har dere opplevd sammen?
Svaret er kanskje å fortsette bygge på den relasjonen, gresset er ikke alltid grønnere på andre siden (les: nye lenken, maxikasse, ny fra AD)

Hvis du dog fått sansen for større kasse, overlegen lenke og tar deg råd til å legge $ emellom for butikkny så vil jeg slå et slag for 114060:
IMG_20160216_123722-01.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Ruos
Hatt den kun siden september i fjor @adamskater, hehe, så vi har ikke opplevd så mye sammen.

Ja, i starten syntes jeg de tidligere modellene var finere siden de var slankere i formen, men har med tiden fått sansen for den bredere kassen, nye låsen og de andre forandringene :)

Hehe, ja enig med deg der @andres, men synes også at datoen med cyclopsen er noe av det ikoniske med Rolex, så ville kanskje vært litt synd å velge det bort... men jeg lener meg mer og mer mot en 114060 faktisk, liker den mer rene looken.

Kan noen også vise meg hvordan man legger ut bilder her? :) Da kan jeg også legge ut bilde av min 16610. Bildene bare forsvinner når jeg legger ved bildeadressen i bilde-ikonet på verktøylinjen over.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: adamskater
Hvis et lite snev av deg vil ha LV, er det LV du skal ha! Jeg har hatt min som hovedklokke i snart 3 år og blir bare mer og mer glad i den. For meg blit sort Sub for kjedelig rett og slett.

Skulle du mot formodning bli lei av den, er den veldig lettsolgt, og kan raskt byttes i en splitter ny Lunette Noir:)

Edit: om ikke annet kan du jo gå for the best of two worlds: nemlig 116600:cool:

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Har vurdert en 116660 også, men den blir dessverre for tykk for mine håndledd :(

Hvis et lite snev av deg vil ha LV, er det LV du skal ha! Jeg har hatt min som hovedklokke i snart 3 år og blir bare mer og mer glad i den. For meg blit sort Sub for kjedelig rett og slett.

Skulle du mot formodning bli lei av den, er den veldig lettsolgt, og kan raskt byttes i en splitter ny Lunette Noir:)

Edit: om ikke annet kan du jo gå for the best of two worlds: nemlig 116660:cool:

Da er det 116600 du skal ha :)

Redigert:
16610 og 116610LV hadde vært et pent par.

En svart og en grønn.
En spikerstål og en banksafe-stål.
En diskret og en mer "utadvendt".

• Liker
Reaksjoner: Mauno
Ja, jeg er jo en utadvendt person ;) men siden jeg er student så kan jeg ikke for øyeblikket ta meg råd til å ha begge @time :)

LV blir helt klart den artigste. Den er ikke så vanlig og så er den litt flashy!
Gå for LV! Det er en klassisk og litt flashy klokke!

8

• Liker
Reaksjoner: Mauno
Både bruker "Time" og "Stone",(begge med "Mr" foran) som begge kjøpte sine Hulks samme dag hos urmaker Askeland, har lagt dem ut for salg I løpet av en uke eller så. Det kan med andre ord se ut som det er en klokke man blir utrolig fort lei av.

Mitt råd er å beholde den du har.

• Liker
Reaksjoner: Ruos