Men seriøst... Eneste resultatet ville jo blitt en REAL bust av fakewatchbuster
God grunn til å ikke modde på annet en seiko's...
Men seriøst... Eneste resultatet ville jo blitt en REAL bust av fakewatchbuster
Er det ikke litt (veldig) teit å montere en blå bezel på stålmodellene? Det blir jo wannabe weissgold hele veien til banken..
Fargen er fin, ja, men den hører ikke hjemme der!
Enig, det der var lekkert!
Å sette en blå insert på en 114060 er akkurat det samme som å sette en sort insert på en 16610 LV.
Å sette på en 3.parts reim/strap er en større frankenwatch da dette ikke er originale deler.
Men når begynte vi å bry oss om hva andre mener? Har man lyst, har man lov
+111. Så et flott bilde av Nodaten din på RubberB her om dagen, et syn. Med en Pelagoslås på RubberBen hadde den vært perfektHar man lyst, har man lov
Lekkert. Punktum.
Blått hører ikke hjemme på stål? Tull. Man ser jo alle at det er en nydelig kombinasjon.
RS4 analogien er håpløs, det er ikke snakk om å klistre et Seadweller-merke på en Sub, fjerne cyclopsen, og late som om man har noe annet en hva man har.
Rolex leverer ikke blått på annet enn gull. Ergo er ikke analogien håpløs kun fordi du misliker den.
Rolex leverer ikke blått på annet enn gull. Ergo er ikke analogien håpløs kun fordi du misliker den.
Poenget mitt er ikke hva folk later som eller ikke; men jeg får en dårlig smak i munnen av at man vil ha en klokke til 50' til å se ut som en til 240'.
Jeg kan bare snakke for meg selv og si at der tar du feil. Jeg vil ikke ha en blå insert for å få no-daten min til å se ut som en klokke til 240k. Tvert imot, jeg skulle ønske at Rolex introduserte blå og grønn insert tilgjengelig til alle Submarinere.
Hey, hva om Rolex kom med en orange insert. DET hadde vært kult!
"The road to hell is paved with good intentions" .
Poenget er ikke hva du ønsker å oppnå men hva som rent teknisk skjer... Du får en klokke i et grått materiale til å ha en blå bezel == se ut som en rolex i gull.