likte denne tråden da det ikke er mulig med en: "Spar litt til så kan du kjøpe en Sub" =D
Nåh, det kom da i hvert fall en antydning om at løsningen er å kjøpe begge Sub'ene. Riktignok kom den fra trådstarter selv
likte denne tråden da det ikke er mulig med en: "Spar litt til så kan du kjøpe en Sub" =D
Halve morroa er jo å lete! Har du vurdert LV (grønne)? Den hadde jeg gått for, gitt at du havner på dato.
Ja, det er utrolig gøy. Og gøy å høre andres meninger om min smak Jeg har vurdert LV og ja. Prøvde den på armen og. Men det var ikke helt meg. Det var både samboeren og klokkedama på Bjerke helt enig i
Hadde valgt ut i fra ditt behov for dato visning på klokken eller ikke? Jeg er selv ganske glad i å ha dato på klokken, og har det vel på alle mine ur.. Men jeg kan godt ha en klokke uten dato, men kanskje ikke som eneste/hovedklokke. Men estetisk er vel no-date penest, men LN mest praktisk
Som du skjønner er det lite hjelp fra meg
Jeg har digital Polar klokke nå, og jeg har aldri engang tenkt på å løfte hånda for å se hvilken dato det er. Det faller meg ikke inn engang. Hvis jeg har behov for dato tar jeg opp telefonen. Merkelig vane
Wow... Takk for respons. Jeg har prøvd begge på armen, og likte begge veldig (selvfølgelig). Da jeg prøvde den med dato var klokken akkurat kvart over, så minuttviseren var under forstørrelsesglasset. Jeg så ikke tuppen på minuttviseren under lupen, og det plaget meg bittelittegrann.
Det ser ut som det er stemning for 114060 så det ser ut som det blir en sånn en
Her inne vil du fort bli kurert mot behov for å bruke uret til å lese av tiden, så agumentet ditt faller på sin egen urimelighet Å bruke uret for å lese av dato er vel heller ikke en viktig faktor, noe som faktisk fører til at mitt svar blir alt annet enn oppklarende.
Konkluderer derfor med at du, IMO, kjøper det uret du har mest lyst på
This!
Sitter med følelsen av at du egentlig har mest lyst på en uten dato.
Uansett ikke mulig å velge feil her, så prøv begge på armen i noen minutter, og så lar du magefølelsen bestemme.
Husk å holde oss oppdatert..........................og masse bilder når den tid kommer.
haha, helt håpløst det her. Men jeg gjør et forsøk. Suben er så clean i utgangspunktet at det må bli no date, even cleaner. En pepsi tåler f.eks datoen bedre. Et annet eksempel på hvor delikat denne problemstillingen er: JoLu gjorde meg oppmerksom på noe som aldri hadde falt meg inn, men som er helt riktig. På en hvit ExpII fungerer cyclopsen fint, den passer inn, blir ikke for fremtredende. På en sort er det klart penest å hogge den av, noe han også gjorde
Eh.... det betyr faktisk at du kan kjøpe en date og hogge av cyclopsen som et tredje alternativ...