Ingen, men 2xSD, 1xTT og 2xGMT.
Mener du at man ikke har utalerett hvis man ikke eier/har eid akkurat den modellen som diskuteres? Da blir det jo veldig stille her inne.
Ingen, men 2xSD, 1xTT og 2xGMT.
Mener du at man ikke har utalerett hvis man ikke eier/har eid akkurat den modellen som diskuteres? Da blir det jo veldig stille her inne.
Har sett og prøvd SubC mange nok ganger til å være heeeeelt sikker på at jeg heller ville hatt denne over tid, fremfor en BLNR som jeg har eid og gikk fort lei. Hvorfor har jeg så ikke kjøpt meg en SubC? Det er fordi jeg syntes SD4K er så veldig mye finere.
Til meg går det litt opp og ned. Har både BLNR og 116610LN. I tillegge har jeg en 116613LB. LB fikk veldig mye armtid i vår og gjennom sommeren. Det samme gjorde BLNR, mens 116610 ble liggende mer eller mindre urørt da jeg ville ha litt farge og bling i hverdag. Den siste måneden har det plutselig snudd. Jeg har gått (midlertidig) lei av blåfargen og foretrekker nå nesten utelukkende den kjedelige svarte Suben eller den ultrakjedelige Nautilusen. Jeg har hatt mange klokker de siste årene og de fleste har "stjålet" mye armtid fra Suben i en periode, men i det lange løp kommer jeg alltid tilbake til start. Altså til en kjedelig Sub. I min verden fremstår den som den beste allrounderen og skule jeg kun hatt en klokke hadde det ikke vært tvil om hvilken.