Har kommet til et punkt i klokkegalskapen der jeg tror at en Rolex må inn i løpet ikke så lang tid (innen året er omme forhåpentligvis) og da er det for min del to ulike modeller som er av interesse. Disse modellene er som nevnt i overskriften, enten GMT Master II, 116710LN eller Submariner, 116610LN. Jeg føler begge disse modellene har mye av det en Rolex skal ha IMO. Begge er meget flott og jeg kunne sikkert hatt begge to, men det blir ikke mulig med det første i alle fall Synes GMT en er meget tøff med de grønne detaljene på GMT viseren og skriften og det gir et lite ekstra løft på klokken, men på den negative siden synes jeg de polerte midtleddene kanskje trekker litt ned i forhold til at riper synes mye raskere. Suben har ikke de "tøffe detaljene", men den har helbørstet lenke som kanskje er et pluss i forhold til GMTen.
Er vel en del av dere her inne som har enten den en eller den andre av disse, og noen har vel til og med begge to..? Noen har kanskje vurdert disse to opp mot hverandre før og jeg vil gjerne ha innspill og erfaringer fra dere Rolexfolk
Fyr løs med det ene eller andre angående disse to klokken
Er vel en del av dere her inne som har enten den en eller den andre av disse, og noen har vel til og med begge to..? Noen har kanskje vurdert disse to opp mot hverandre før og jeg vil gjerne ha innspill og erfaringer fra dere Rolexfolk
Fyr løs med det ene eller andre angående disse to klokken