Trodde vi ble enige om at det skulle bli en grønn en hvis det ble sub jeg?
Uansett, stemmer sub
Hehe, ja kan vel like godt ta den heelt ut kanskje med den grønne
Trodde vi ble enige om at det skulle bli en grønn en hvis det ble sub jeg?
Uansett, stemmer sub
Investeringsmessig... ROLEX som investeringsobjekt finnes det laaaangt mer kvalifiserte medlemmer her på sonen.
Ser det foreløpig heller mot Sub hos de fleste, og jeg skjønner alle argumenter for det Vil jo gjerne ha begge egentlig, men det blir nok neppe mulig på en stund, om da ikke norsk tipping ringer i morgen kveld Ser absolutt atgumenter for og mot GMT også Men hvor mye lenger på vei har jeg kommet? Ikke langt.. Liker fortsatt begge godt Liker meget at suben har børstet lenke, klassisk diver utseende, flott og klassisk bezel inndeling! Liker på GMT' en at det er grønne detaljer, tøff GMT- bezel, men er på den litt mer usikker på om jeg liker polerte midtledd..? En liten ting er at jeg også er "redd" for at sort Sub blir for lik min Omega PO,som jeg er veldig glad i.. Av den grunn har jeg begynt å legge inn LV'en som et alternativ, da den også er råflott,samtidig som det er en klokke ikke "alle" har. Og den grønne kan jo evt selges/byttes i en sort Sub eller en GMT vis det ikke funker, kan det ikke? Kjenner jeg er for og i mot alle inni hode mitt når jeg skriver nå!
Begrunnelsen er basert på min personlige smak, og skulle jeg dra den enda litt lenger ville jeg anbefalt SUB uten dato. Rent, pent og ryddig.
Største forskjellen jeg merker på klokkene er låsen. Prøv begge og ta den som sitter best på armen. Uansett kan det ikke bli for feil.