15-70 % rabatt hos Alf Lie i Prinsens gt.

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Tok bussen forbi i sted og observerte følgende:
15-70% på alle ur grunnet flytting

Kan ikke gå god for hva som er til salgs, men kan være verdt å ta en titt eller telefon om man er i kjøpemodus :)

De legger ned og flytter alt til AB. Det har vært planlagt en stund, men trodde ikke det skulle skje på et par måneder enda...

Ja, det er jo på en måte virkelig synd. Men lokalet er vel strengt tatt overmodent for en liten make-over, og set er vel begrenset hvor mye ekstra business de får av å ha to butikker.

Ingen fra sonen som jobber der, eller har vært hos alf lie, som kan fortelle om det er noen spenstige iwc-er på salg :rolleyes:

Ingen fra sonen som jobber der, eller har vært hos alf lie, som kan fortelle om det er noen spenstige iwc-er på salg :rolleyes:

Villi her inne jobber der, kan sende han en mail jeg. Tror nok dessverre ikke det er så mye IWC på salg da de fremdeles har ÌWC-butikken sin på Aker Brygge.

Om de har en IWC Ingenieur med hvit dial og gullvisere til 70% så selger jeg sjelen min for å få inn litt cash

Hei!

Nå har jeg fått ringt opp til Prinsensgate og forhørt meg om hvilke ur som er til salg.

IWC:
Da Vinci Vintage 40%
Ingenieur Chronograph 40%
Big Pilot´s Watch 15%

Omega:
Seamaster Aqua Terra 40mm 15%
Constellation Double Eagle dame 15%

Maurice Lacroix 15-25%

Revue Thommen 15%

Certina 30%

Girard Perregaux 40%

Bordur og veggur 50-70%

Det selges også ny overhalte Jaeger Lecoultre Atmos ur til kun 12.000, hvor det følger med 2 års garanti fra butikken.

Hvis det skulle være noen flere spørsmål er det bare å ringe dem, du kan nå dem på 22425333.

Mvh
Villi Nordfjord
Urmaker Alf Lie - Aker Brygge