Kan det stemme at en N serie 16570 Explorer II
Er fra 2011? Ifølge div oversikter der ute er N seriene fra rundt 1991 eller der omkring ...?
Eller er dette muligens resultat av random serials?
Kan det stemme at en N serie 16570 Explorer II
Er fra 2011? Ifølge div oversikter der ute er N seriene fra rundt 1991 eller der omkring ...?
Eller er dette muligens resultat av random serials?
Det bør vel være andre ting på klokken som røper om det er en 2011 modell kontra en 91`
tritium, lug-holes, rolexrolexrolex på rehauten etc.
Takker for svar. Burde såklart vært noe mer spesifikk innledningsvis her, my bad
Men, det er luminova, ikke lug holes, nye typen boks samt at den har garantikort påført 2011.
Så burde være grei skuring, men rett og slett usikker på N serien (og er en N serie, for sett kortet selv, men ikke fått sjekket hvor serienr sitter på selve klokken)
Så, tja, noe usikker her ...
Distansehandel og usikker? Dropp det.
F2F og usikker, gjør handelen hos AD.
Enkelt.
Serienummeret på en 2011 modell er enkelt tilgjengelig kl 6 i RBR-en.
Ja det er her det blir mer morro, not. For er et par timer kjøring unna, så går å ta F2F, men vanskelig m Bjerke-løsning. Og såvidt jeg kunne se av bildene selger har sendt meg så er det null rolexrolexrolex rundt ringen ...
Men når sluttet de med lug holes på 16570 da? For heller mot at det er en random serial, men nok ikke noen 2011. Men snarere en som har ligget hos en grey marked selger eb god stund før den ble solgt. Og ser ut til å være tysk-solgt. Men 2011 er skrevet for hånd...
Ja det er her det blir mer morro, not. For er et par timer kjøring unna, så går å ta F2F, men vanskelig m Bjerke-løsning. Og såvidt jeg kunne se av bildene selger har sendt meg så er det null rolexrolexrolex rundt ringen ...
Men når sluttet de med lug holes på 16570 da? For heller mot at det er en random serial, men nok ikke noen 2011. Men snarere en som har ligget hos en grey marked selger eb god stund før den ble solgt. Og ser ut til å være tysk-solgt. Men 2011 er skrevet for hånd...
Regner med at den aktuelle klokken er den som ligger på Finn.no til 27 500?
I så fall hadde jeg nok holdt meg unna, har fått inntrykk av at det er samme person som selger en PO til 16K(annonsen ble blokkert av finn.no), også den er kjøpt i tyskland. Men det er noe som skurrer, han svarer alltid VELDIG kort, og personen har oppgitt ugyldig telefonnummer.
Stemmer det, og har droppet det uansett.
Han bor nå i Tyskland, men har bodd i Norge tidligere, og vi snakker da i bestetilfelle pakke fra Tyskland med mva og toll og hele greia, så da blir det ikke akkurat noe særlig krem-deal for å si det sånn. Men tenkte jo at med oppgitt adresse var det mulig å se klokka live før noe ble bestemt.
Han bruker google transelate eller får kona til å oversette, ifølge ham selv. Så bare og holde seg unna her ja ...
Men han takket ja til 25k om noen fortsatt skulle være keene Men jeg takket nei når hele Tyskland-greia kom for en dag ...
den svensk-tyske exploreren kommer vel opp hver tredje måned.
... det ordner seg for snille gutterMen nå sitter jeg med en 16570 på armen gitt, men da fra HCWL, så kunne ikke vært bedre
Alltid noen som ikke klarer dy seg, og blir blinde av en potensiell deal.
Selv er det som nevnt F2F som gjelder om det ikke er kjentfolk.
Siste mail fra Tyskland nå nettopp var forslag at han kunne sende klokka til noen i EU, hvis jeg kjente noen jeg stolte på ...kjempeforslag ...