Til tross for alt snakket om mote, rednecks, osv, bluesy-en er i mine øyne strøken. Den blå skiven er fantastisk, og jeg har flere ganger vurdert å kjøpe en, men ikke vært klar for TT.
Nå er jeg faktisk litt der selv at jeg muligens vurderer å lete meg opp en..
Jeg er ikke helt klar for verken helgull eller TT Sub. For det første er det "bruktbilselgerfaktoren", for det andre er det dette med edle metaller i sportsur som ikke rimer helt i min verden. Må jo for øvrig innrømme at det bildet med blå natorem ser meget bra ut......
Da har jeg akkurat prøvd to TT Suber, litt usikker nå. Den ene var slack og ripete, utgikk. Den andre skulle kommet rett fra full utvendig og innvendig service hos Second Time Round i London, men hadde likevel masse hairlines på midtleddene og jeg synes urverket var mistenkelig tregt å trekke opp. Jeg vil nok ha en klokke fra AD-service tror jeg. No go.
Dessuten synes jeg klokken ble litt glorete i dagslys Sist jeg beundret en 16613 var det dunkel belysning og jeg syntes den var blingy og frekk. I dagslys ble det kanskje litt for mye av det gode.
Vi får se ...