16710 PEPSI

Medlem
10. feb. 2010
Sted
kristiansand
Hei,jeg er ikke veldig bevandret i denne jungel av modeller i forskjellige klokke merker,men jeg vet hva jeg liker. 16710 Pepsi er en modell som ligger høyt på ønskelisten.
Hva må man gi for en slik,skjønner selvfølgelig at det avhenger av stand og event om den er servisert,men sånn ca......
Noen som kan tipse en nybegynner her.

morten

Denne til 25k.
Ser at den har ligget ute en stund. Vet ikke om dette er fordi disse ikke er populære blant "sivilbefolkningen", eller om den er litt stivt priset. Kanskje begge deler.:)

Har sett at NIB eksemplarer stiger litt i pris. Modellene med 3186-verket ser ut til å gå for litt oppblåste priser.
En diskusjon rundt temaet på TRF her.

Priser tipper jeg ligger mellom 22 000 og 28 000 avhengig av om den er med/uten SEL (gjerne nyere enn 2001), med/uten boks og papirer, med/uten service og generell tilstand.

Sjekk ellers gmtmasterhistory.com

Dette er helt knall klokker, og skulle gjerne hatt en slik selv.
Merk deg at så lenge det er en 16710 (GMT Master II) kan du enkelt bytte til den bezeltypen som passer deg. En dag kan du gå med svart, neste dag pepsi og cola (sort/rød) en annen...
Disse ringene er ikke spesiellt dyre (6-700 mener jeg).

Det finnes mange slike på markedet, men de er også populære og rett prisede klokker går fort unna.

Denne til 25k.
Ser at den har ligget ute en stund. Vet ikke om dette er fordi disse ikke er populære blant "sivilbefolkningen", eller om den er litt stivt priset. Kanskje begge deler.

Tipper det er fordi den er uten både SEL og 'sikringsbøylen' på lenkelåsen.

Merk deg at så lenge det er en 16710 (GMT Master II) kan du enkelt bytte til den bezeltypen som passer deg. En dag kan du gå med svart, neste dag pepsi og cola (sort/rød) en annen...

Passer det feks med en type submariner bezel på 16710'n? Hadde vært kjekt å ha med tanke på at man kan vri bezelen begge veier...