1800 f.Kr.–500 f.Kr.

Gratulerer så mye med en fin dykker. Kudos til Adam for å ta gåta så fort.

Gratulerer med ny Shark Diver! :) Har en med brun skive selv, veldig fornøyd.

Min på 45 mm sitter som et skudd på grønn Nato. Anbefaler deg å virkelig leke med remmer på denne.

Agreed, grønn nato eller zulu gjør seg bra på denne.

Yes!!!!!!
Hjelper dog lite for en tobarnsfar med flott samboer å ha blitt en luremusgjennomskuer så pass seint i livet :)

Grattis med fabelaktig bronsegodklump Yallaboy, har siden min spede horologiske ungdom alltid hatt et godt øye til denne arten av ur og de særlig eksemplaret til @Entropy

Er dette phil sin fra K&S eller nykjøp?

Redigert av en moderator:
Grattis! Jeg fikk en helt lik en for noen dager siden av min bedre halvdel :D
Absolutt en kongebeater, og jeg synes den brune skiven tar seg veldig godt ut i kombinasjon med bronse og brun rem :cool:
Nyt den og bruk den!

Yes!!!!!!
Hjelper dog lite for en tobarnsfar med flott samboer å ha blitt en luremusgjennomskuer så pass seint i livet :)

Grattis med fabelaktig bronsegodklump Yallaboy, har siden min spede horologiske ungdom alltid hatt et godt øye til denne arten av ur og de særlig eksemplaret til @Entropy

Er dette phil sin fra K&S eller nykjøp?

Imponert over hvor kjapt du tok denne. Røpet nok litt for mye i tittelen på innlegget. :)

Dette er et nykjøp. :)

Gratulerer og velkommen til hai-klubben! Står egg og saltlake-behandling for tur?

Takk for det! :)

Fristende å la det få en egg og saltlake-behandling, men det er kanskje litt av sjarmen og la naturen gå sin gang.
Har ikke helt bestemt meg.

Har bestilt noen nye remmer til klokka, glede meg stort til å teste ut disse.

Blandt annet denne fra Heroic18:

product3339-large.jpg

Passer til slutt på å takke for alle hyggelig tilbakemeldinger! :)

Redigert av en moderator:
Gratulera med flott bronseklump!
Tok det mange dagar frå bestilling til du fekk den levert?
(Eg ventar ein pakke):)