2. GTG Paneristi Norge - januar 2017

Medlem
27. jan. 2015
Sted
Oslo
Hello alle sammen!

Etter suksessen av 1. GTG vi prøver å samle oss igjen for en hyggelig middag/prat i Oslo i januar 2017.

Dagen er satt: fredag 20. Januar 2017

Vi prøver å lage en plan som inkluderer en nyttig besøk til en butikk også.
Kommer senere med mer detaljer.

Det er bare å melde seg ved å skrive en melding her i gruppa eller på Tidssonen hvor jeg skal opprette en ny diskusjon i Panerai seksjon.

Vi gleder oss allerede.

Her finner dere link til FB event på Panesti Norge:

https://www.facebook.com/events/656269451212515/

Stefano & Ale

Hei,
Hvis dere har ikke fått det med vi han nå flyttet Paneristi Norge på Facebook fra gammal "page" til ny "group".
Her er link til GTG dere kan melde dere på:

https://www.facebook.com/events/352765328432041/?ti=icl

Og du @Tom Henriksen er ikke glemt.
Du skal få beskjed via PM her om sted og tid når dette er bestemt ;)

Fortsatt god ferie, for de som er på ferie ;)

Link fungerte heller dårlig.
IMG_9879.PNG

• Liker
Reaksjoner: Bestiarara78
@Stolbark denne er en mulighet til å få sett mange forskjellige modeller og prøve de på armen!
Bli med!

Du må melde deg på FB gruppa. Les postene over

Kanskje en idé å sette slike events til alt annet enn public. Jeg vurderer ikke i det hele tatt å joine slike events så lenge det kringkastes alle mine forbindelser på Facebook! :)

• Liker
Reaksjoner: Bestiarara78
Kanskje en idé å sette slike events til alt annet enn public. Jeg vurderer ikke i det hele tatt å joine slike events så lenge det kringkastes alle mine forbindelser på Facebook! :)

Hvis du kommer men et bedre forslag for å involvere alle som ikke er kun på fora, du er mer enn velkommen.
Jeg ser ikke noe problem i å ha slike events "public". Stedet og tidspunktet blir uansett kommunisert via PM og samtidig vi gir mulighet til alle interesserte til å bli med.
Det er litt synd at du ikke bli med kun for den grunnen. Men som sagt hvis du kommer med et godt forslag vi kan godt vurdere det.

Det er jo mitt valg, og ditt valg å gjøre den public. Når jeg blir med på en event som er offentlig på Facebook, kan også alle mine venner se det i deres feed, og i tillegg alle de som ikke er mine venner. Om det er lurt å annonsere sin tilknytning til Panerai og eller klokkesamling med fullt navn på Internet? Vel, nå vet du hva jeg mener :)

Da jeg arrangerte den første GTGen for paneristi i 2008 klarte vi samle de fleste (vi var ikke så mange) paneristi i landet uten å gå ut offentlig med alles navn ;)