2. GTG Paneristi Norge - januar 2017

Det er jo mitt valg, og ditt valg å gjøre den public. Når jeg blir med på en event som er offentlig på Facebook, kan også alle mine venner se det i deres feed, og i tillegg alle de som ikke er mine venner. Om det er lurt å annonsere sin tilknytning til Panerai og eller klokkesamling med fullt navn på Internet? Vel, nå vet du hva jeg mener :)

Da jeg arrangerte den første GTGen for paneristi i 2008 klarte vi samle de fleste (vi var ikke så mange) paneristi i landet uten å gå ut offentlig med alles navn ;)

Klarer ikke uansett å se problem her.
Ikke alle som vil bli er på forumet. Så tenke vi, jeg og @Alessandro at det var lurt å lage en gruppe på FB. Uansett du er selvfølgelig fri å velge om du skal bli med eller ikke.
Angående GTG, hvorfor sluttet du å arrangere slik treff for Paneristi i landet?

Redigert:
Det er det! Kun de som er medlem kan se på postene i gruppa. Så vennene dine på FB kan ikke se noen ting om hva er postet i gruppa så langt de ikke er medlem ;)

Mens fora er åpent til alle (også ikke medlem) og alle kan se hva vi skriver her.

Det er jo mitt valg, og ditt valg å gjøre den public. Når jeg blir med på en event som er offentlig på Facebook, kan også alle mine venner se det i deres feed, og i tillegg alle de som ikke er mine venner. Om det er lurt å annonsere sin tilknytning til Panerai og eller klokkesamling med fullt navn på Internet? Vel, nå vet du hva jeg mener :)

Da jeg arrangerte den første GTGen for paneristi i 2008 klarte vi samle de fleste (vi var ikke så mange) paneristi i landet uten å gå ut offentlig med alles navn ;)

Hmmhm...... Du arrangerte den første GTG'en? :rolleyes:

VI? :) Du? Hmmm

Minnet svikter meg, altså.. har blitt gammel :(

Jeg ser at jeg administrerte deltagerlisten, og at Jonas bestilte lokalet ;)
Fant våre gamle e-poster.

Hyggelig var det i alle fall!

http://www.tidssonen.no/forum/threads/panerai-gtg-lørdag-9-februar.155/
Ikke greit med hukommelsen i min alder heller....trodde første GTG var på Bristol....?
Du er yngst, så du kan ha rett.

Bilde fra Bristol, tror det er høsten 2007...?
gtg 2007.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84 og Preacher
Nå blir det i allefall mange flere GTG og noen nyheter behind the corner ;)
Det er bare å glede seg
Dette er hyggelig- og positivt men nå er det på tide å tenke sikkerhet. Det er latterlig naivt å tro at kriminelle elementer ikke får tilgang til info om GTG - dette kan absolutt friste til uønskede deltakere som dukker opp med kun en hensikt - RAN. Det er 2 enkle varianter som fungerer, enten må den som initierer en GTG sørge for at dette administreres via selekterte medlemmer via PM, alternativet er at vedkommende sørger for fysisk sikring av stedet med kompetent personell. Jeg kan for framtiden bistå GTG initiativtagere med sikkerhetsråd i forkant.
Tom

Dette er hyggelig- og positivt men nå er det på tide å tenke sikkerhet. Det er latterlig naivt å tro at kriminelle elementer ikke får tilgang til info om GTG - dette kan absolutt friste til uønskede deltakere som dukker opp med kun en hensikt - RAN....
Tom

Dette kan vi gjerne snakke om på GTG'en.
Enig med deg at sikkerheten i disse tilfellene kommer først ;)

• Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen