2 nordstjerner...

Jørgen

Bidragsyter
Medlem
14. jan. 2013
Sted
Norge
Det er kun en liten uke siden jeg valgte å flippe mine daværende to klokker og legge på litt ekstra for å sikre med min nye Rolex Sea-Dweller 4000. Det er derfor med skrekkblandet økonomisk fryd at jeg i går bestemte meg for å gjøre et drastisk innkjøp som på ingen måte kan forsvares av lommeboka. Men jeg ønsket rett og slett ikke at sjansen skulle gå fra meg!

Etter litt epost og telefoner frem og tilbake med Jørgen Otteren (@JørgenO) var handelen et faktum og i dag kom en stor pakke levert på døren..

Mdgyu5.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Oppi pakka var det jo rene julaften allerede før jeg kom frem til klokkeboksen.. Her er det bare å takke og bukke til Jørgen Otteren for alt ekstra som gjør handelen enda mer superb enn den allerede var!

3Y5Bjt.jpg

"Goodie Bag" med bok, sjokolade, penn og caps fra Zenith! Stor stas!

RXiOUW.jpg

Redigert:
En gang for lenge siden leste jeg den fantastiske julekalender-tråden om Zenith som er skrevet av @Santos-Dumont, og et lite frø ble sådd for dette for meg litt ukjente merket.. Siden den gang har jeg studert klokkene overalt hvor jeg har kommet over de, og har ønsket meg både en Chronomaster 1969 og flere andre varianter..

Etter mye lesing og studering hadde jeg funnet denne som den jeg ønsket meg aller mest og som blir min første klokke med den legendariske El Primero-verket..

Tjnd6x.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Gin og titan
Men hvilken klokke skjuler seg i boksen? De observante har kanskje lagt merke til at det kun er 1 klokke, men en overskrift som indikerer 2 "nordstjerner".. Da kanskje noen allerede har skjønt at under lokket skjulte det seg en Zenith El Primero 410 Limited Edition (Grey Dial).. Nr ** av 500!

Nydelig på bilder.. Enda penere i virkeligheten! Jeg er "blown away".. Eneste bekymring nå er hvordan jeg blir fremstilt på Luksusfellen på TV3 :)

SwrsgB.jpg

wT7ccu.jpg

Redigert:
Som en avslutning må jeg få trekke frem den formidable servicen jeg fikk hos Jørgen Otteren! Anbefales på det sterkeste!

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Gratulerer! Fantastisk flott!:)
@Ph34r du må se på det positive, hvis dette uret ender opp på TV3 så må det være det flotteste som har vært på "Luksusfellen"! hehe!:D

• Liker
Reaksjoner: Jørgen