2 tyske i 1 unboxing

Pippen

Støttemedlem
Medlem
7. mars 2011
Sted
Bærum
Dette er vel strengt tatt unboxet på to forskjellige dager, men pytt sann.

Den ene var et impulskjøp, den andre har vært et "mål" i lengre tid, men da med dato. Men dato har jeg jo på telefonen:)
Men ikke noe mer tullball nå!

Først den ene (impulskjøpet):

Og et lite WS:

Og så den andre ("målet"):

Og et lite WS til:

Når det ble lagt ut en pen Stowa 1938 Chrono så ble impulskontrollen litt for dårlig. Veldig fornøyd så langt!

Nomosen (Club Automat Dunkel) kom inn gjennom en WTB jeg har hatt ute, og førsteinntrykket er masse godfølelse. Var egentlig ute etter en med dato, så får jeg se om det det blir et virkelig savn eller ei:)

Takk for titten, og beklager for crappy bildekvalitet!

Gratulerer med to særdeles flotte klokker! Er veldig svak for Nomos Club selv, den mikser det sporty og klassiske utseende så utrolig bra, nesten noe explorersk over den. Nyt de nye klokkene dine! :)

Morsomt å lese alle som synes Stowaen er griselekker. Jeg er selv i samme kategori.
Så hvorfor kjøper vi så masse dykkere?

Gratulerer med to kanonflotte ur. Tyskere har i årevis vist med andre produkter at de kan kvalitet og stil, og her ser vi det klart med klokker også.
Gratulerer.

Morsomt å lese alle som synes Stowaen er griselekker. Jeg er selv i samme kategori.
Så hvorfor kjøper vi så masse dykkere?

Gratulerer med to kanonflotte ur. Tyskere har i årevis vist med andre produkter at de kan kvalitet og stil, og her ser vi det klart med klokker også.
Gratulerer.
Ja, Stowaen er jo griselekker:) Må si meg litt enig i det du skriver her, jeg har selv stort sett hatt dykkere, uten at de har vært i nærheten av vannet når jeg har hatt dem på.

Gratulerer med to særdeles flotte klokker! Er veldig svak for Nomos Club selv, den mikser det sporty og klassiske utseende så utrolig bra, nesten noe explorersk over den. Nyt de nye klokkene dine! :)
Takker for det! Er veldig fornøyd sålangt, og helt enig i at de har klart å finne en god balansegang mellom klassisk og sporty.

Du er åpenbart en mann med utsøkt smak; gratulerer!
Hehe, takktakk!

Gratulerer med to fine klokker. Du får sende en PM om Nomosen ikke skulle vise seg å være en keeper ;)
Takker! Får håpe Nomosen blir en keeper, men skal prøve å ha deg i bakhodet om jeg skulle få noen tåpelige tanker om salg en gang:p

Grattis till "Tyskklubben".
Roligt att fler börjar upptäcka att tyskarna gör väldigt trevliga klockor.

/Anders.S