2012 Unboxing teaser!

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Sorry gutta, jeg lever fortsatt i 2010, grisens år, hestens, kanskje kuas tenker du? Neppe

Nei, 2010 var definitivt luremusas år!

Jada jada, noe er på vei, noe skal skje!

I mellomtiden så sier (ja nærmest synger) jeg til klokken jeg snart skal ha på armen.......................................

http://www.youtube.com/watch?v=LzaMEmp48hs

UNBOXING 2012!

SOON COMING TO A THREAD NEAR YOU!!!!!!!:mrgreen:

Sees i kveld, gutta, og ja, det blir en ny vri på den tråden gitt...

Alle hjerter gleder seg på dine vegne, Greg!
Gleder meg til i kveld. Forventningene er høye... :)

[video=youtube;St_nojwE2xI]http://www.youtube.com/watch?v=St_nojwE2xI[/video]

Da starter vi gjettekonkurransen...

Jeg tror at Greg ikke hadde tålmodighet til å vente på at en fornuftig priset gull-sub skulle dukke opp, så han har nok kjøpt noe annet... Kan det være en Jaeger, eller AP, eller kanskje Patek???

Tror og håper at Greg drar i en litt annen retning en hva som er pop på sonen om dagen. Dette er noe nytt og spennende..... :mrgreen:

Tror og håper at Greg drar i en litt annen retning en hva som er pop på sonen om dagen. Dette er noe nytt og spennende..... :mrgreen:

+1

IMG_7052.jpg

Da starter vi gjettekonkurransen...

Jeg tror at Greg ikke hadde tålmodighet til å vente på at en fornuftig priset gull-sub skulle dukke opp, så han har nok kjøpt noe annet... Kan det være en Jaeger, eller AP, eller kanskje Patek???

Dere er så søøøøøøøøøøøte:D

Her var det mange privatdetektiver ja... :cool: Ikke så verst at noen til og med forsøker å sikre spor ser jeg... Har jo ikke lagt opp til en gjettelek, bare ren "flue i suppen" luremuseri, men hvorfor ikke... Hvorfor ikke... Svaret mine herrer - kommer uansett for en dag... Hvis jeg har batteri i kamera, hvis jeg ikke får tilfeldig besøk akkurat når jeg skal legge ut bilder osv osv

Spennende å se hva dette er for noe!

Det ble vel gull-invictaen tenker jeg? Tross alt, om man vil ha gullklokke er jo Invicta en nobrainer. :p