2015 Sjokotona til 130k på finn

Kan den være kun 2 mnd gammel? Sjekk reim/lås.
Den har lagt ute siden fredag til røverkjøp-pris og ennå usolgt. Er det noen her som har vært i dialog og sett bedre bilder/papirer?
Jeg er skeptisk til klokken, selv om jeg ikke ser noen umiddelbare tegn på fake, bortsett fra reim, som bare kan være feil vinkel på bildet. Synes tekst på reim ser skjev ut.

Redigert:
Kan den være kun 2 mnd gammel? Sjekk reim/lås.
Den har lagt ute siden fredag til røverkjøp-pris og ennå usolgt. Er det noen her som har vært i dialog og sett bedre bilder/papirer?
Jeg er skeptisk til klokken, selv om jeg ikke ser noen umiddelbare tegn på fake, bortsett fra reim, som bare kan være feil vinkel på bildet. Synes tekst på reim ser skjev ut.

Enig, något är det. Remmen ser helt klart för sliten ut till och vara 2mnd. Om han inte badat med den då.
Texten är ju formulerad lite märkligt på hans andra annonser också. Så nog bara språket det.
Och saker till 100k + med crapy bilder ser man ju hela tiden. Aldrig helt förstått att man inte tar sig tid å ta lite ordentliga bilder direkt.

• Liker
Reaksjoner: Teddy91
Et lite tips er å trykke på andre annonser fra selger.
gjorde det på denne,ofte folk skriver navnet sitt på andre annonser enn klokker de har.
i dette tilfellet var det masse annet rart som skulle selges grunnet mye rare grunner.

ble ikke akkuratt mere positiv da jeg googlet navnet som gikk igjen på de andre annonsene og eneste som kom opp var noen linker til Karoli familien..

Ligger fortsatt som usolgt på finn. Ingen som har sett den i levende live eller vært i kontakt med selger?

Nei, men hele greia virker smådodgy.

Klikk på "se andre annonser fra selgeren", så ser du hva annet han skal selge.

Google navnet på selgeren, dette gir deg en annen adresse (hans enkeltmannsforetak), hvor en person nr.2 (med det samme etternavnet) bor / holder til. Et søk på person nr.2 bringer opp bl.a. denne artikkelen: http://morgenbladet.no/samfunn/2013/kong_karoli

Dette er åpenbart bare BS/svindel/faenskap.

Spar deg selv problemer og ligg unna :)