VAG er en livsstil. Men hvilken, min venn :unsure:o_O:coffee::whistle:
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.032 Sted Gullkysten 22. des. 2021 #61 Edzilla skrev: VAG er en livsstil. Vis vedlegg 274279 Klikk for å utvide... Men hvilken, min venn Reaksjoner: Edzilla
eidehelg Støttemedlem Medlem 27. mars 2018 Innlegg 1.579 Sted Stavanger 22. des. 2021 #62 Fun fact: Ca 30 innlegg siden denne tråden handlet om Tesla...
GrimReaper Støttemedlem Medlem 30. des. 2016 Innlegg 6.670 Sted Telemark 22. des. 2021 #63 eidehelg skrev: Fun fact: Ca 30 innlegg siden denne tråden handlet om Tesla... Klikk for å utvide... Både Hyundai Elantra og reservedeler til Folkevogn er langt mer interessant enn Tesla så det er vel ikke så rart Reaksjoner: gullet, Heftos, Tom Henriksen og 3 andre
eidehelg skrev: Fun fact: Ca 30 innlegg siden denne tråden handlet om Tesla... Klikk for å utvide... Både Hyundai Elantra og reservedeler til Folkevogn er langt mer interessant enn Tesla så det er vel ikke så rart
eidehelg Støttemedlem Medlem 27. mars 2018 Innlegg 1.579 Sted Stavanger 22. des. 2021 #64 GrimReaper skrev: Både Hyundai Elantra og reservedeler til Folkevogn er langt mer interessant enn Tesla så det er vel ikke så rart Klikk for å utvide... Ja, det sier vel sitt Reaksjoner: GrimReaper
GrimReaper skrev: Både Hyundai Elantra og reservedeler til Folkevogn er langt mer interessant enn Tesla så det er vel ikke så rart Klikk for å utvide... Ja, det sier vel sitt
Kjors Medlem 17. mars 2009 Innlegg 427 Sted Dølenes dal. 22. des. 2021 #65 Batterikollaps på Tesla:- Har gått tilbake til bensinbilen Batterikollaps i åtte år gammel Tesla Model S Reaksjoner: Spring Drive, eidehelg, Rød og 1 annen
Batterikollaps på Tesla:- Har gått tilbake til bensinbilen Batterikollaps i åtte år gammel Tesla Model S
Rød Støttemedlem Medlem 9. nov. 2011 Innlegg 6.269 Sted Arendal 22. des. 2021 #66 Rød skrev: E au! Generelt alle VAG, faktisk Jeg lever jo av bildeler. Klikk for å utvide... Elsker Tesla au - av samme grunn Redigert: 22. des. 2021
Rød skrev: E au! Generelt alle VAG, faktisk Jeg lever jo av bildeler. Klikk for å utvide... Elsker Tesla au - av samme grunn
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.358 Sted Oslo 22. des. 2021 #67 Callahan skrev: Men hvilken, min venn Klikk for å utvide... Golf
Spring Drive Medlem 21. okt. 2015 Innlegg 624 Sted Skedsmokorset 23. des. 2021 #68 eidehelg skrev: Fun fact: Ca 30 innlegg siden denne tråden handlet om Tesla... Klikk for å utvide... Når virkelig bilinteresserte kommer inn i en Tesla-tråd må den bare spore av…. Reaksjoner: perlh, gullet, DrDoppler og 2 andre
eidehelg skrev: Fun fact: Ca 30 innlegg siden denne tråden handlet om Tesla... Klikk for å utvide... Når virkelig bilinteresserte kommer inn i en Tesla-tråd må den bare spore av….