Først og fremst de nye canvas med italiensk flagg, perfekte for denne sesongen!
Send en PM ved interesse
He he.
Nye kanter på hjørnene. En "facelift"!
8
Den var flott Stefano Snakker vi bronsje her eller?Riktig
Blir smått litt aktuell i bronsje den der. Farge på skiva?Den kommer både i stål og bronse eller en kombinasjon av de to.
Hei Det ligger en Acqua total bronze på Finn til 12 med grønn skive, men jeg lurte på om noen visste hvilken grad av urverk som er benyttet her? Er det Standard - Elaboré eller Top Grade? Til svar på Finn fikk jeg opplyst at det var den nye ETA Mecaline 2824-2. Har ikke hørt uttrykket før men leste litt om det. Lurer allikevel på hvilken grad det er?
Mvh
Hei Det ligger en Acqua total bronze på Finn til 12 med grønn skive, men jeg lurte på om noen visste hvilken grad av urverk som er benyttet her? Er det Standard - Elaboré eller Top Grade? Til svar på Finn fikk jeg opplyst at det var den nye ETA Mecaline 2824-2. Har ikke hørt uttrykket før men leste litt om det. Lurer allikevel på hvilken grad det er?
Mvh
Takker så mye for respons, tilgi mitt sene svar men har ikke vært logget inn på en stund.Det skal være top-grade i alle versjoner og modeller av 22.5.
Takker så mye for tilbudet, skulle vel ønske jeg så posten din litt før..Om du har lyst på den vanlige 22.5 Sabbia så har jeg en som kan selges
Takker så mye for tilbudet, skulle vel ønske jeg så posten din litt før..
Men kan gjerne ta imot noen bilder om du har anledning?
Mvh
Enig! Og jeg synes denne modellen var mye penere og renere estetisk sett!Klart!
Litt morro at bildet du ser fra boken er tatt av meg og det er denne klokken på mitt håndledd (boken ble laget litt senere og ettersendt)