.

God kveld godtfolk!

Jeg er forholdsvis ny her inne, og har holdt meg ydmykt i bakgrunnen når det gjelder det meste relatert til klokkekunnskap, for den er heller liten foreløpig :)
Men har nå handlet min første 'skikkelige' klokke med mekanisk urverk, og det fortjener en utpakking!

Har lenge sett etter en dressklokke som går mot sort, da jeg ikke har hatt dette i den beskjedne samlingen min. Det har vært mange flotte kandidater, men dessverre utenfor mitt prisnivå..helt til Minuteman la ut en fristelse litt for stor til å stå imot.
PMs utvekslet og vips så hadde man et nytt ur i heimen! Men nok snakk!

En vanlig papp

Sjeldent godt pakket inn!

Det er noe her!

Spennende!

En flott og forseggjort boks

Har sett det gjøres sånn, så da gjør man sånn :)

Endelig! Et dressur av typen Tissot Carson Powermatic 80 er innlemmet i samlingen, og jeg liker det!
Et minus med klokken, feil å si kanskje, er den korte remmen. Mine håndledd er i overkant stor for denne, og jeg er ute etter en erstatning. Så om noen har en tilsvarende rem, bare en tomme lengre - gi meg en PM!

Takk for oppmerksomheten!

Thomas.

Grattis med knallfin klokke :) Hvis du er ute etter ny rem, så kan jeg anbefale Panerai & Breitling Watch Bands, Watch Straps & Buckles | Panatime. Rimelige remmer med god kvalitet.

Gratulerer med flott ur! :cool:

...men ta for all del vekk bildet med adressedetaljene på!

Fy flate, den er lekker; gratulerer! Griseflaks for deg at @Minuteman fikk et illebefinnende og la ut denne!

Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med en kjempeflott Tissot, blir spennende å følge reisen videre! :D