23k for en 5513

Medlem
2. juni 2010
Sted
Bærum
Mulig det er jeg som er blitt bitt av desperate løsninger når jeg glaner på ebay etter submarinere.. Det vrikker såpass i klokkearmen fortiden at jeg bare måtte titte innom.
Men så kom jeg over en 5513 til 23k. Når jeg ser andre klokker i dårligere forfattning så er forlangende mye høyere priset.

http://cgi.ebay.com/Rolex-Submarine...518825358?pt=Wristwatches&hash=item2a07c2ad8e

De pleier jo stolt og vise frem innmaten disse klokkehaiene på nettet , men denne var ikke åpnet på ett eneste bilde.

Er det jeg som er desperat eller er ebay en grei måte og skaffe seg en brukbar klokke på siden "nissene" her hjemme på berget blir sittende og "ruge" på sine subs :D

Alle erfaringer med klokkekjøp på ebay mottas med takk;) Gjerne også om det er noen spesielle selgere der som er brukbare og handle med.

Eventuelt noen andre sider som har ett like bra utvalg av rolex.

Desperat på jakt etter en førjulsgave til meg selv:mrgreen: Så visst det sitter noen der ute som kjenner en som kjenner en som skal selge så gi meg ett hint.

Tålmodighet er noe dritt.....

Legg til frakt og mva - og du er langt over det du ville fått tilsvarende for her til lands. Har etter hver funnet ut at prisene her i Norge er fullt konkurransedyktige med USA.

En 5513 gikk forøvrig for 21500 her på TS for noen uker siden :)
Ha tolmodighet. Klokka di dukker opp her, før ellere senere...

Du kan fint kjøpe på bukta.
23k er ikke oppsiktsvekkende på noen måte. Litt mailing med selger vil lett kunne avsløre om han er ok.
Be om bilder av verket!
Fordelen med bukta, er at det alltid er mye å velge i mellom. Jeg synes det går lenge mellom hver gang det dukker opp gode vintage subs her hjemme.

Og til slutt; mva?...

Selgeren ser jo ved første øyekast OK ut, mye god feedback - men lite salgsaktivitet de siste årene. Brukernavnet antyder at det er en bedrift det er snakk om, det gjør det kanskje lettere å finne info om dem. Kan være lurt å søke litt rundt på forskjellige forum og evt spørre litt selv om noen har erfaring med dem.

Å handle på Ebay er generelt ikke noe problem, men det krever litt research. Husk frakt og moms på alle priser!

Takk for alle svar. Jeg skal over "dammen" om 3 uker så jeg får se hva jeg gjør. 3 uker er leeenge til det:p