2J Snikksnakk #1

Why u hating on Egersund @Loevhagen - eller var det løving?
Til tross for tjue turer dit har jeg sett skuffende lite til hverken dop eller sladder :mrgreen:

Okka by, okka damer, okka penger ...

Hva er egentlig de "Okka"-greiene?

Har bodd der mange år og er således kvalifisert til å mene noe. Det var mindre dop der da. :mrgreen: Kanskje dop og sladder er negativt korrelert. På den tiden måtte man bestille minst en halvkasse øl og stå med en bestilling i Berentsens ølbok i Årstaddalen - ellers så fikk man ikke øl.

Redigert av en moderator:
...t-skjorte med tekst a la "Nærbø-Pattaya friendship club", "We kill whales 4 fun", "Sex instructor, 1st lesson free"

Dette burde jeg kanskje holdt for meg selv, men da jeg besøkte tante og onkel i Sandnes på tidlig nittitall hadde jeg begge de to sistnevnte T-skjortene i bagasjen.

Bekrefter herved mine fordommer som drammenser og synes Mjøndalen er harry ;)

Mjøndølinger synes vel Hokksund er harry og Hokksund synes vel at Vestfossen er harry osv. :mrgreen:

Rekken stopper vel ved Darbu. For etter Darbu er Kongsberg og det er en litt stor by. Hvis det er noen fra Kongsberg som er her, så har jeg et spørsmål til han. Og det er om han synes Darbu er Harry eller om han har andre preferanser når det gjelder Harry sted.

Edit: Skulle det være noen fra Darbu her, så var dette innlegg ikke ment som en hets. Kun til lett forskning

Redigert:
Dette burde jeg kanskje holdt for meg selv, men da jeg besøkte tante og onkel i Sandnes på tidlig nittitall hadde jeg begge de to sistnevnte T-skjortene i bagasjen.

Jeg var så heldig å få en singlet med to griser.av min onkel og tante Teksten var "Making Bacon". Og siden vi har mange unge lesere, så vil jeg ikke nevne hva disse grisene bedrev. Singlet forble ubrukt.