3 i 1 - En krone, et fødselsår og en godbit

Gratulerer med et trygt, men åh så riktig, valg!

Man kan si hva man vil, men en Submariner hører hjemme i de fleste samlinger.

Kos deg med nydelig birtheyar-klokke!

Takk for det! Om ikke Submariner så hvertfall en Rolex og da kan det like gjerne være Sub har jeg funnet ut :mrgreen:

Din første rolex, og birth year attpåtil, det er noe som beveger en. Du har fått deg en klassiker som også er en perfekt allrounder. Denne vil du få mye glede av.
Stort grattis :)

Takk! Ja, denne her kommer til å bli mye brukt og til de fleste anledninger. Akkurat nå ser jeg ikke behovet for mye annet, men sulten kommer nok snikende etterhvert.

Gratulerer. Veldig riktig valg, du flipper ikke denne.

Takk! Nei, denne blir nok et familieklenodium :)

Gratulerer så mye med Birthyear Rolex :)
Regner med at dette blir en keeper... :)

Keeper indeed! Skal MYE til for at denne ryker.

Gratulerer med pen fødselsårklokke :)

Takk for det! Som du ser så rakk jeg ikke post nr 400 unboxing :p

Gratulerer så mye! Om du i fremtiden finner ut at du vil lyve deg yngre så får du gi beskjed;)
Hilsen 88-modell

Haha, tja jeg er jo ikke av det kvinnelige kjønn så det behovet tror jeg ikke vil melde seg ;)

Gratulerer! Flott eksemplar av en klassiker! Liker spesielt at den kommer med b/p og er norskkjøpt.

Takk! Ja, det var noe av årsakene til at jeg absolutt måtte ha denne.

Det var du som fikk den ja, gratulerer!
Flott at den faktisk ble en birthyear til slutt. Det eneste som hindret meg i å slå til på flekken var at den bare var ett år fra for min del. Tror det hadde gnagd på meg å ha en "so close but no cigar". Du får gi meg et hint dersom du finner en like bra '87 som takk for at jeg ikke snappa den. ;)

Gratulerer med flott birthyear-sub og å være verdens første til å stille likhetstegn mellom Bendtner og Agüero!