Etter å ha bestilt Macassar-klokkeesken til Rainer (Takk så mye til ChristianN for henvisning), så følte jeg det var på tide å jazze på litt hva klokkeinnhandling angår. Boksen rommer 12 klokker, så her er det mye plass til galskap! Ettersom jeg har vært i utlandet en liten periode, fikk jeg klokkene sendt/levert hjem til Oslo. Det var ikke rent lite artig å komme hjem til kjøkkenbordet der 3 esker lå og lurte
Hvor skal en begynne? Vel, vi får gripe fatt i den mørke... Mange kjenner nok igjen denne..
Remmer er alltid all right å få med!
Men hva befinner seg under?
Nettopp! En kliss ny Panerai PAM 328! Ikke verst! Takk til MightyMovers for herlig service med levering på døren. Tipp topp, tommel opp!
Et obligatorisk WS må til!
Gleden er stor, men vi må videre... Vi kjører på med den hvite. Ingen tvil om at dette er Omega!
Umiskjennelig Omega..
Men hvilken befinner seg i den røde esken? Speedmaster?
Ai ai ai..! En Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph! Lekkert!
Nok en obligatorisk WS..
Her må vi videre, kan ikke hvile på laurbærene! Vi går over til den godt innpakkede esken..
Ingen tvil om at selgeren har gjort seg flid med innpakkingen av denne..
Etter litt riving og klipping åpenbarer denne svært så hyggelige, håndskrevne beskjeden seg..
Svært så trivelig beskjed fra Rovers dette her! Men hva finner vi under?
En Perrelet! Det er et merke jeg aldri har hatt før.. Spennende. Men hvilken modell? Lekker eske dette her...
Igjen, ingen tvil om at Rovers virkelig har brukt tid på å pakke inn uret. Veldig, veldig bra!!
Men hva åpenbarer seg?
Nemlig! En Perrelet Turbine. Utrolig kul!!
Og enda en obligatorisk WS må til!
Takker og bukker så utrolig mye for en herlig handel med Rovers, handler mer enn gjerne igjen!
Resultatet av dagens unboxing.. Og har det jaggu ikke sneket med seg en PAM 312 på bildet her òg!
Nå gjenstår bare spørsmålet; hvilket ur skal få gleden av å følge meg på Top Gear i Oslo Spektrum i aften?
Ha en riktig så flott torsdag alle sammen!
Hvor skal en begynne? Vel, vi får gripe fatt i den mørke... Mange kjenner nok igjen denne..
Remmer er alltid all right å få med!
Men hva befinner seg under?
Nettopp! En kliss ny Panerai PAM 328! Ikke verst! Takk til MightyMovers for herlig service med levering på døren. Tipp topp, tommel opp!
Et obligatorisk WS må til!
Gleden er stor, men vi må videre... Vi kjører på med den hvite. Ingen tvil om at dette er Omega!
Umiskjennelig Omega..
Men hvilken befinner seg i den røde esken? Speedmaster?
Ai ai ai..! En Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph! Lekkert!
Nok en obligatorisk WS..
Her må vi videre, kan ikke hvile på laurbærene! Vi går over til den godt innpakkede esken..
Ingen tvil om at selgeren har gjort seg flid med innpakkingen av denne..
Etter litt riving og klipping åpenbarer denne svært så hyggelige, håndskrevne beskjeden seg..
Svært så trivelig beskjed fra Rovers dette her! Men hva finner vi under?
En Perrelet! Det er et merke jeg aldri har hatt før.. Spennende. Men hvilken modell? Lekker eske dette her...
Igjen, ingen tvil om at Rovers virkelig har brukt tid på å pakke inn uret. Veldig, veldig bra!!
Men hva åpenbarer seg?
Nemlig! En Perrelet Turbine. Utrolig kul!!
Og enda en obligatorisk WS må til!
Takker og bukker så utrolig mye for en herlig handel med Rovers, handler mer enn gjerne igjen!
Resultatet av dagens unboxing.. Og har det jaggu ikke sneket med seg en PAM 312 på bildet her òg!
Nå gjenstår bare spørsmålet; hvilket ur skal få gleden av å følge meg på Top Gear i Oslo Spektrum i aften?
Ha en riktig så flott torsdag alle sammen!