3 X Unboxing pluss 2 nye unboxinger, totalt 5 unboxinger! (NB! Mange bilder!)

Medlem
11. okt. 2009
Sted
Oslo
Etter å ha bestilt Macassar-klokkeesken til Rainer (Takk så mye til ChristianN for henvisning), så følte jeg det var på tide å jazze på litt hva klokkeinnhandling angår. Boksen rommer 12 klokker, så her er det mye plass til galskap! Ettersom jeg har vært i utlandet en liten periode, fikk jeg klokkene sendt/levert hjem til Oslo. Det var ikke rent lite artig å komme hjem til kjøkkenbordet der 3 esker lå og lurte :D

bilde-32.jpg

Hvor skal en begynne? Vel, vi får gripe fatt i den mørke... Mange kjenner nok igjen denne..

bilde-33.jpg

Remmer er alltid all right å få med! :)

bilde-34.jpg

Men hva befinner seg under?

bilde-35.jpg

Nettopp! En kliss ny Panerai PAM 328! Ikke verst! Takk til MightyMovers for herlig service med levering på døren. Tipp topp, tommel opp!

Et obligatorisk WS må til!

bilde-36.jpg

Gleden er stor, men vi må videre... Vi kjører på med den hvite. Ingen tvil om at dette er Omega!

bilde-37.jpg

Umiskjennelig Omega.. :)

bilde-38.jpg

Men hvilken befinner seg i den røde esken? Speedmaster?

bilde-39.jpg

Ai ai ai..! En Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph! Lekkert!

Nok en obligatorisk WS..

bilde-40.jpg

Her må vi videre, kan ikke hvile på laurbærene! Vi går over til den godt innpakkede esken..

bilde-41.jpg

Ingen tvil om at selgeren har gjort seg flid med innpakkingen av denne..

bilde-42.jpg

Etter litt riving og klipping åpenbarer denne svært så hyggelige, håndskrevne beskjeden seg..

bilde-43.jpg

Svært så trivelig beskjed fra Rovers dette her! Men hva finner vi under?

bilde-44-1.jpg

En Perrelet! Det er et merke jeg aldri har hatt før.. Spennende. Men hvilken modell? Lekker eske dette her...

bilde-45.jpg

Igjen, ingen tvil om at Rovers virkelig har brukt tid på å pakke inn uret. Veldig, veldig bra!! :D

bilde-46.jpg

Men hva åpenbarer seg?

bilde-47.jpg

Nemlig! En Perrelet Turbine. Utrolig kul!! :D

Og enda en obligatorisk WS må til!

bilde-48.jpg

Takker og bukker så utrolig mye for en herlig handel med Rovers, handler mer enn gjerne igjen! :D

Resultatet av dagens unboxing.. Og har det jaggu ikke sneket med seg en PAM 312 på bildet her òg!

bilde-31.jpg

Nå gjenstår bare spørsmålet; hvilket ur skal få gleden av å følge meg på Top Gear i Oslo Spektrum i aften?

Ha en riktig så flott torsdag alle sammen! :D

Fytti rakkern for en trio!

Du gjorde et himmelsk godt kjøp med 328! Var jo "gi bort pris" på den. Jeg ville tatt med Panerai til Top Gear. Skal de ikke testkjøre en italiensk sportsbil da? ;)

Gratulerer så mye :D

Fantastisk!! Jeremy selv har en PO på armen. Kanskje du kan gå one up med en PO chrono? Ellers syntes jeg turbinen hadde passet der! :D

Rått! Digger såne tråder som dette :D

ang hva du skal ha på deg ikveld ville jeg helt klart gått for Panerai'en! Jeg skal selv ha på meg min Legend Diver i morgen kveld :)

Fytti rakkern for en trio!

Du gjorde et himmelsk godt kjøp med 328! Var jo "gi bort pris" på den. Jeg ville tatt med Panerai til Top Gear. Skal de ikke testkjøre en italiensk sportsbil da? ;)

Gratulerer så mye :D

Absolutt superhappy med det kjøpet! Det blir nok litt italiensk på Top Gear, så din anbefaling er notert, Sponon! :D

Fantastisk!! Jeremy selv har en PO på armen. Kanskje du kan gå one up med en PO chrono? Ellers syntes jeg turbinen hadde passet der! :D

Det har du rett i rousp! Burde kanskje kjørt en PO ;) Turbinen ville nok også gjort seg bra der... Nei, bli'kke lett dette her :p

Grattis med nytt! Problemet med flere unboxinger samtidig er den komplette forvirring som oppstår ved påkledning i dagene som følger.

PS!
Jeg stiller med Panerai på TG i kveld. Skal se at ikke en av oss blir spottet;)

Du.. Kan dere ikke poste et WS under dagens bilde ikveld da med Paneraien på armen, så skal jeg gjøre det samme :D

La oss kalle denne dagen for Panerai-dag.

Du.. Kan dere ikke poste et WS under dagens bilde ikveld da med Paneraien på armen, så skal jeg gjøre det samme :D

La oss kalle denne dagen for Panerai-dag.

Skal bli!

Blir nok endel Panerai-dager fremover kjenner jeg... Men nå melder rem-problematikken seg... Hvilken rem skal man velge? :D

Forresten, er ikke PAM312 og 328 akkurat samme klokke, bare at sistnevnte kommer standard med lenke?

Fantastisk!
For en dag du har:D
Min dag: fikk barnehaveplass for minstejenta og fikk igjen på skatten! Hurra.
Men du slår meg - grundig.:cool:

Grattis x 3 :)

Alltid gøy med unboxinger!

Helt klart, jayeff!

Fikk jaggu en hentelapp i posten her ser jeg... så da blir det en aldri så liten tur på postkontoret for å hente noe artig. Det ser ut til å bli 4 unboxinger i dag! :D Tidenes torsdag vil jeg kalle det!

Helt klart, jayeff!

Fikk jaggu en hentelapp i posten her ser jeg... så da blir det en aldri så liten tur på postkontoret for å hente noe artig. Det ser ut til å bli 4 unboxinger i dag! :D Tidenes torsdag vil jeg kalle det!

Hehe... "Hermegås" :p