3 X Unboxing pluss 2 nye unboxinger, totalt 5 unboxinger! (NB! Mange bilder!)

Grattis med nytt! Problemet med flere unboxinger samtidig er den komplette forvirring som oppstår ved påkledning i dagene som følger.

PS!
Jeg stiller med Panerai på TG i kveld. Skal se at ikke en av oss blir spottet;)

Takk for det, Mogens! :D

Artig - hadde vært festlig å spottet hverandre ;)

Gratulerer med tre nydelige ur, eller skal vi si fire? Du snakker om kinderegg-torsdag! :)
Må kjøpe deg en box til du om du fortsetter i dette tempoet ;)

Gratulerer med tre nydelige ur, eller skal vi si fire? Du snakker om kinderegg-torsdag! :)
Må kjøpe deg en box til du om du fortsetter i dette tempoet ;)

Tusen takk for det, mikkemus23 ;) Er spent på den fjerde pakken, og skal legge ut bilder så fort den kommer i hus!

Får flippe litt når vi kommer opp til 12 klokker sånn at det ikke blir noe problem :D

Maggi, er du den nye Jayeff? :) Gratulerer med tre superbarske klokker, stemmer også for Panerai på Top Gear ;)

Helt sinnsyk tråd!:D:D

Hvordan var hjemturen når du visste at disse tre godbitene lå og ventet? Må ha vært ulidelig lang!!!

Masse gratulasjoner! 3 tøffe klokker! Gleder meg til du selger dem til skampris for å kjøpe noe annet:):)

Det her var jo helt DRØYT!!! Gratulerer så masse! Gleder meg til den dagen jeg kan gjøre det samme!

Wow ....

Kan ikke annet enn å gratulere med dine nyanskaffelser. Dette må være årets hittil råeste unboxing-tråd .... blir tøft å overgå dette.

Ha en flott kveld på TopGear.

tigergutt

Grattis!:D Helt konge.
Nå begynner det virkelig å ta helt av her inne.
Fortell meg hvilket annet klokkeforum hvor medlemmene kjører trippel-unboxing i fleng.:p

Helt sinnsyk tråd!:D:D

Hvordan var hjemturen når du visste at disse tre godbitene lå og ventet? Må ha vært ulidelig lang!!!

Var ikke akkurat noen kort flytur for å si det sånn.. ;)

Masse gratulasjoner! 3 tøffe klokker! Gleder meg til du selger dem til skampris for å kjøpe noe annet:):)

Hehehe, kan hende det dukker opp noe på kjøp/salg-siden etterhvert.. Men da må jeg komme over noen skikkelige godbiter først! :D

Grattis!:D Helt konge.
Nå begynner det virkelig å ta helt av her inne.
Fortell meg hvilket annet klokkeforum hvor medlemmene kjører trippel-unboxing i fleng.:p

Takk for det, UJU! Jo flere unboxinger, jo bedre - er det ikke det man sier? :D

Fantastisk! Gratulerer så mye med, vel, alt =)

Tusen takk ChristianN, vi må jo jobbe litt for å fylle Macassar'n ;)

btw:
Hvordan var top gear? skal dit selv på søndag:D

Det var moro å ha vært med på, all right show, god stemning og Top Gear-gutta var i siget. Bare å glede seg! :D

Moderator, MODERATOR!

Nå må det bli slutt med disse multiple unboxing trådene! Bør bli likestilt med Bumping hver halvtime i Kjøp og Salg.

Max 2 klokker per unboxing tråd takk!

Gratulerer. Veldig kult :)

Flere unboxinger må til!

Hvor blir det av unboxing nr. 4???

Beklager sen oppdatering på denne tråden her, men håper jeg kan gjøre det godt igjen med 2 (!!) unboxinger til :)

Denne pakken stod foran meg på kjøkkenbordet på fredag (merk hentelappen til enda en pakke i bakgrunnen - den skal også unboxes her!):

bilde-30.jpg

Hva befinner seg oppi den svært så godt emballerte pakken?

bilde-31-3.jpg

Nei, jaggu! En Seiko! Men hvilken ble det?

bilde-32-2.jpg

Ai ai ai ai! En Seiko "Spork" - en skikkelig beater!

bilde-33-1.jpg

Et obligatorisk WS:

bilde-35-1.jpg

Følte det var greit å ha en beater i samlingen - og da falt valget på denne!

Vi går videre til unboxing nr. 5 av 5 (i denne omgang)

Her ble jeg så ivrig at jeg ikke rakk å ta bilde av den uåpnede esken:

bilde-31-4.jpg

Hva befinner seg under bobleplasten? En klokkeeske? Eller...?

bilde-32-3.jpg

Aiii! En Macassar 12 watch box fra Rainer i Tyskland. Ikke verst!!

bilde-33-2.jpg

Her er det plass til mange godbiter! Og ja, de skal alle fylles ;)

bilde-35-2.jpg