Hilser!! Gratulerer med Stowa, får vi ta en titt på baksiden?
Longhairdontcare Medlem 31. aug. 2013 Innlegg 579 Sted Østlandet 2. april 2014 #21 Hilser!! Gratulerer med Stowa, får vi ta en titt på baksiden?
N nessie Medlem 1. jan. 2014 Innlegg 21 2. april 2014 #22 Longhairdontcare skrev: Hilser!! Gratulerer med Stowa, får vi ta en titt på baksiden? Klikk for å utvide... Takk for det, selvfølgelig:
Longhairdontcare skrev: Hilser!! Gratulerer med Stowa, får vi ta en titt på baksiden? Klikk for å utvide... Takk for det, selvfølgelig:
Pasop Støttemedlem Medlem 28. jan. 2014 Innlegg 899 Sted Ytre Enebakk 3. april 2014 #24 Gratulerer med en flott classic stowa. Ikke tacky men stilig med inskripsjon når det er en keeper.
aek Medlem 23. des. 2013 Innlegg 765 Sted Akershus 3. april 2014 #26 Pasop skrev: Gratulerer med en flott classic stowa. Ikke tacky men stilig med inskripsjon når det er en keeper. Klikk for å utvide... I prinsippet enig, men de fleste keepere synes å ha en tendens til å være temporære...
Pasop skrev: Gratulerer med en flott classic stowa. Ikke tacky men stilig med inskripsjon når det er en keeper. Klikk for å utvide... I prinsippet enig, men de fleste keepere synes å ha en tendens til å være temporære...
N nessie Medlem 1. jan. 2014 Innlegg 21 3. april 2014 #27 aek skrev: I prinsippet enig, men de fleste keepere synes å ha en tendens til å være temporære... Klikk for å utvide... Får håpe jeg kan være unntaket fra regelen, må jo ikke være monogam
aek skrev: I prinsippet enig, men de fleste keepere synes å ha en tendens til å være temporære... Klikk for å utvide... Får håpe jeg kan være unntaket fra regelen, må jo ikke være monogam
Todda Støttemedlem Medlem 14. mars 2013 Innlegg 1.572 4. april 2014 #29 Gratulerer! Stowa lager fine klokker. Men jeg liker Orient Star-en din enda bedre! Todda