.

Medlem
17. juni 2014
Innlegg
19
Sted
Trondheim
jeg har en speedy som er kjøpt på urverket.no

da jeg vasket håndene mine kom der vann på den. (100mwater resistante)
og først etter 4timer kun jeg se at der var fukt på glasset innefra.

da det er 4 års worldwide garanti tok jeg til håkan lian da dem er AD i trondheim for omega.

men damen som jobbet der sa at dem ik vil ta mot en ur som er kjøpt gjennem urverket.no . og at jeg måtte betale for servicen de vil ta. men det vil jeg så ikke. da der er 4år garanti på uret? ja hvad skal jeg gjøre nu?
 
4 års world wide garanti er kun ved kjøp hos AD. Urverket.no har vel sin egen garanti(?), men da må du ta kontakt med dei.
 
jeg har en speedy som er kjøpt på urverket.no

da jeg vasket håndene mine kom der vann på den. (100mwater resistante)
og først etter 4timer kun jeg se at der var fukt på glasset innefra.

da det er 4 års worldwide garanti tok jeg til håkan lian da dem er AD i trondheim for omega.

men damen som jobbet der sa at dem ik vil ta mot en ur som er kjøpt gjennem urverket.no . og at jeg måtte betale for servicen de vil ta. men det vil jeg så ikke. da der er 4år garanti på uret? ja hvad skal jeg gjøre nu?
Du sender uret direkte til Swatch Group i Oslo.
 
gubben jamen jeg har garantikortet på uret. den er kjøpt i spanien . og damen sa at den ik har noe betydning, da uret er fra urverket.no .
 
Som @Gin skriver må du sende den til Swatch Group i Oslo. Det er de som håndterer garantisaker for klokker (fra Swatch-konsernet) som ikke er kjøpt i Norge. Jeg har selv gjort det, og det er helt uproblematisk.