40 - 41 - 42

Flott samling TomB :D Håper virkelig at jeg ender opp med noe lignende en dag selv. Jeg liker nemlig alle tre og alle står på "VIL HA" lista.
 
Svaret på hva som mangler er nok ikke en lys skive. I min verden mangler det en tilnærmet firkantet skive med blå farge. :)
 
En såkalt Petak eller noe sånt... ;)
Du har et godt øye for ikoniske ur :)

Hadde passet godt med en såkalt Patek ja :) Høyt opp og langt frem, men en dag...!!


(Om noen her inne med en 5167, 5711 eller 5712 vurderer å selge og samtidig verker etter en 15400 er det bare å sende en pm :p)
 
Hadde passet godt med en såkalt Patek ja :) Høyt opp og langt frem, men en dag...!!


(Om noen her inne med en 5167, 5711 eller 5712 vurderer å selge og samtidig verker etter en 15400 er det bare å sende en pm :p)

Nå må du ikke ta av, som mange andre som har anskaffet en AP. Flipper fort, da de vil ha det "gjeveste", PP. Jeg mener at du bør ha begge og gå gradene. Spar til en PP også:) det gjør jeg. En samling blir aldri komplett uten både Nautilus og Royal Oak..
 
Egentlig enig. Situasjonen er den at AP'en kom inn ved en tilfeldighet. Den tok plassen til en "ventepølse" som ble anskaffet for videresalg når Pateken evt dukker opp. Time will show. Akkurat nå digger jeg RO'en :)
 
Fantastisk trio!!

Noen andre enn meg som synes AP'en nesten får de to andre til å se billige ut?
 
Utsøkte eksemplarer av arten, TomB!
Virkelig flotte ur - klassikere som kan fylle ethvert behov og anledning.

Flott at du deler!
:)