47mm - noen hater denne, andre elsker den!

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Innlegg
4.793
Sted
Ingensted
Utrolig hvordan ens preferanser endres med tiden?
Trodde ikke for 1 år tilbake, at jeg noen gang ville kjøpe denne.

Etter litt "klabb og babb", for å få kjøpt denne "Er jeg en useriøs kunde", så kunne jeg på torsdag, glad og fornøyd vandre ut fra Bjerke, med denne i vesken.
Bjerke hentet seg fint inn igjen - og skapte en meget hyggelig handle-opplevelse for meg.

Egentlig hadde jeg bestemt meg for å kjøpe DENNE
Men etter gjentatte besøk med prøving, vokste mitt nye kjøp voldsomt på meg, det er jo hyggelig å slippe og vente uvisst lenge på en 425:p.

Merkelig, men alt jeg tidligere ikke likte med den modellen jeg nå har kjøpt, har snudd gradvis til å bli akkurat hva jeg syntes er så kult med den, at det var verdt å dra kortet, merkelig:confused::confused:

OK - nok prat (se nederst for link til produsentens skikkelige bilder):

Velkjent boks:
DSCF3115_zpscf48fd7d.jpg
[/URL][/IMG]


Og nok en boks:
DSCF3116_zps659a1f75.jpg
[/URL][/IMG]


Og enda en boks:
DSCF3117_zpscea2d715.jpg
[/URL][/IMG]


Med teppe på:



Titt-tei:
DSCF3120_zps42791a93.jpg
[/URL][/IMG]


Jeg hadde foretrukket "uten kondom", så kanskje en formering hadde funnet sted i boksen:p:
[URL=http://s1272.photobucket.com/user/gingolf/media/DSCF3121_zpsea28cef7.jpg.html]
[IMG]http://i1272.photobucket.com/albums/y389/gingolf/DSCF3121_zpsea28cef7.jpg[/URL][/IMG]


Heisan PAM 424 med "California dail" - en ELSK eller HAT klokke, med dato og OP logo - akkurat som jeg etter hvert ønsket på min nye PAM:
DSCF3140_zps4b1d243b.jpg
[/URL][/IMG]


Skiven ble i sin tid brukt på "rå urverk" fra Rolex for å vise alternative skive kombinasjoner. Panerai skulle ha en "tool watch" for dykkere og tok designet.
DSCF3146_zpse267b418.jpg
[/URL][/IMG]


Digger denne krona:
DSCF3148_zpsdcf26878.jpg
[/URL][/IMG]


Litt plast må av på en ny klokke før den går på armen;)
DSCF3160_zpse64b19cc.jpg
[/URL][/IMG]


WS:
DSCF3158_zps51e064aa.jpg
[/URL][/IMG]
DSCF3159_zps8b1f2253.jpg
[/URL][/IMG]

ET NYTT BILDE SOM OGSÅ ER POSTET I DAGENS:
IMG_06161_zps84641a46.jpg
[/URL][/IMG]

Produsentents skikkelige bilder finner du her : PAM424

Takk for titten.
 
Redigert:
Grattis!!! Hele 14 dager etter at en PAM var ute av huset kjørte du på med en ny en!

Elsk > Hat
Sært men flott design!
 
Redigert:
Gratulerer så mye @Gin
Radiomir er det som har stått øverst på ønskelisten min de siste ukene og jeg har mang en gang sett på denne klokken. Å så fantastisk!!! Godt det ordnet seg til slutt og pøs på med bilder fremover!
Nå ble jeg skikkelig misunnelig; jeg vil også ha Radiomir;)
 
Redigert av en moderator:
Grattis med flott Panerai:)

Og hyggelig at Bjerke klarte å snu kjøpsopplevelsen! Kos deg med ditt nye ur i helgen:D
 
Gratulerer med den fantastisk kul Radomir! Kanskje den kuleste:)

Edit; Kjenner det frister skremmende mye med Pam 47mm om dagen.
 
Redigert:
Kult! Grattis med Cali.
Neste gang vi treffes på gata må vi ta en prat.
 
Denne sto jeg og siklet på da jeg var innom Bjerke tidligere i dag! Det er kjempestilig, gratulerer så masse med fet Panerai:)