47mm - noen hater denne, andre elsker den!

Fatter ikke at dere vil ha en klokke som mest ser ut som ei osteklokke, men smak og behag kan nesten ikke diskuteres.
Morro for den som liker denslags, og vi andre kan gå en vid bue rundt utstillingsmonteren.
 
Fatter ikke at dere vil ha en klokke som mest ser ut som ei osteklokke, men smak og behag kan nesten ikke diskuteres.
Morro for den som liker denslags, og vi andre kan gå en vid bue rundt utstillingsmonteren.

Og hva er poenget med å skrive dette i utpakkingstråden? Om du ikke liker den kan du jo bare holde tyst, og om du absolutt må kritisere den kan du jo gjøre det i en annen tråd om Panerai. Jeg har hvertfall ikke for vane å kritisere som første utgangspunkt hvis kompisen min kommer og viser meg noe han har kjøpt og er stolt av.

Forresten, gratulerer med dritkul klokke! Prøvde den selv på Panerai-GTG og den var helt rå!
 
Fatter ikke at dere vil ha en klokke som mest ser ut som ei osteklokke, men smak og behag kan nesten ikke diskuteres.
Morro for den som liker denslags, og vi andre kan gå en vid bue rundt utstillingsmonteren.

He he he!
Nei - du har helt rett, Panerai er slettes ikke for hvem som helst.:eek:

Dette er min andre PAM - så jeg er i hvert fall hekta.
 
Og hva er poenget med å skrive dette i utpakkingstråden? Om du ikke liker den kan du jo bare holde tyst, og om du absolutt må kritisere den kan du jo gjøre det i en annen tråd om Panerai. Jeg har hvertfall ikke for vane å kritisere som første utgangspunkt hvis kompisen min kommer og viser meg noe han har kjøpt og er stolt av.

Forresten, gratulerer med dritkul klokke! Prøvde den selv på Panerai-GTG og den var helt rå!

+100000

Klokka er i mine øyne noe av det flotteste Panerai har laget:)
 
Jeg tenkte det var ganske trygt å si hva jeg mener når Gin i overskriften sier at noen elsker den og noen hater den. Jeg er på hatsiden, men kan gjerne gratulere med kjøpet.
 
Er det lov å verken elske eller hate den? Jeg gjør ingen av delene, men fin, det synes jeg den er. Gratulerer så mye
 
Grattis! Pen Radiomir! Trenger ikke å bli som den original for min del: Den har sin sjarm.
Tilbake i tiden, Rolex brukt urverket Cortébert 616, modifisert det litt og solgt det videre som Rolex 618.
Jeg liker det P3000 in-house caliber Paneraï bruker nå: Mer bilder av det please;)