Blodstrupmoen
Støttemedlem
Netflix må du ha Premium på, for å kunne se 4K.Usikker på hvor mye 4K jeg får inn, men det er vel i hvert fall Netflix? Kjøres ellers gjennom T-We på fiber fra CD, om det betyr noe. 250/250 linje (har visst ikke så voldsom peiling )
Hvilke Plasma har du?Finnes der egentlig underholdningsverdi i tv lenger ? Trenger en 4k og qled for å sjå en gjeng hjerdaue ungdommer lire av seg fjas rundt et basseng? for å sjå sportsball? eller 1,5t med produktplassering og special effects ?
Vurderte seriøst å bytte ut plasmatvn , men eg er ikkje sikker på om bedre bilde gjer til at den blir meir brukt . kan jo heller kjøpe en seiko tuna
Hvilke Plasma har du?
Har 2stk plasma.... Uviss alder. Litt samme problemet. Utenom eg ser eindel som sparkar ball.En Lg sak frå 2008. Har ikkje tid til å sjå på tv så den er vel grei nok
Så lenge du vet forskjellen mellom oled og qled er du et stykke på vei. Jeg kikket på oled, og fokuserte på svartnivået. Siden jeg ikke sitter i en mørk kjeller, men har tv’n rett innenfor et stort vindu, valgte jeg q7f i 75’. Har ikke angret et sekund. Brukes i dynamisk modus når solen skinner inn, og egendefinert program på kveldstid. Er også fornøyd med tizen smartfunskjoner. Finnes sikkert alternativer, men ikke gjør det vanskeligere enn det erSå var det dags for å skifte TV. Satser på 65". Må vere ok til film, og konge til sport..
Sett på:
Samsung Q9(20k)
Samsung Q7(14k)
LG E8(23k)
LG C8(21k)
Noe annet som bør vurderes. Og noen med konkrete erfaringer. Oled vs Qled er jo noe...
Finnes der egentlig underholdningsverdi i tv lenger ? Trenger en 4k og qled for å sjå en gjeng hjerdaue ungdommer lire av seg fjas rundt et basseng? for å sjå sportsball? eller 1,5t med produktplassering og special effects ?
Vurderte seriøst å bytte ut plasmatvn , men eg er ikkje sikker på om bedre bilde gjer til at den blir meir brukt . kan jo heller kjøpe en seiko tuna