5167+14060m eller 5711

5167+14060m eller 5711

  • 5167+14060m

    Stemmer: 27 34,2%
  • 5711

    Stemmer: 52 65,8%

  • Antall stemmer
    79
Når du er trøtt på din fina Aquanaut tar du på dig din SUB.
Når du er trøtt på din fina SUB tar du på dig din Aquanaut.

Når du er trøtt på din Nautilus tar du på dig din...Nautilus :D

Jag stemmer alltså på AN+SUB :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Med mindre man er på første11ren til AC Milan er ikke 5711 en "pulsklokke". Til alt annet...

FullSizeRender_zpso7ldhkjk.jpg


..og hvem vet. Kanskje tas den ut av prod. neste år i forbindelse med Jubileet - en av dem ryker garantert 5711/5712/5167 ;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Med mindre man er på første11ren til AC Milan er ikke 5711 en "pulsklokke". Til alt annet...

FullSizeRender_zpso7ldhkjk.jpg

;)

Jeg er så enig så enig, problemet er slike bilder, finnes ikke penere klokke!

5711 + 14060m er den perfekte kombo, men enn så lenge har jeg ikke fått plass på en 1. 11-er som betaler nok :eek:
 
Fasit: 5711 + 14060 :)
Der har du hverdag og fest. 5167 er svært fin, men ikke 160k fin. Suben dekker det behovet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Med mindre man er på første11ren til AC Milan er ikke 5711 en "pulsklokke". Til alt annet...

FullSizeRender_zpso7ldhkjk.jpg


..og hvem vet. Kanskje tas den ut av prod. neste år i forbindelse med Jubileet - en av dem ryker garantert 5711/5712/5167 ;)

Eller kanskje dagens 5711 får en make-over a la den APs 15202 fikk i 2012; med andre ord noen vellykkede grep i retning opphavet fra 1976 (f.eks. smalere visere og indekser, ingen sekundviser etc.). Det tror jeg i så fall vil være negativt for attraktiviteten til dagens 5711. Forrige versjon AP 15202 ser i alle fall rimelig døll ut i forhold til dagens oppdaterte versjon.
 
Befriende, objektive vurderinger fra en man kanskje skulle tro var inhabil i denne diskusjonen, @xe3l.

Til OP. Magefølelsen min sier 5711, men jeg hadde trolig ventet og sett om det dukket opp en ny Nautilus først.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Det må han nok om han vil ha ny.. Men tviler på at Patek vil endre sin "øyensten" for folk flest. Men hvem vet.. Kanskje en Nautilus med Perpetual.. Eller en enkel 3711? Spennede.
 
Takk for innsatsen alle sammen!

21 mot 21 stemmer - dere bekrefter at jeg har et ekte dillemma:)

Som det kommenteres så er ikke 5711 en "pulsklokke". Aquanauten kler bedre sportsaktiviteter, hvilket jeg bedriver 2-4 ganger per uke. Jeg er heller ikke fan av å skifte klokke ift hvilke aktivitet jeg står ovenfor. I så måte er 5167 perfekt, den passer både til sykkel og dress!

Lenge har jeg tenkt at kombinasjonen 14060m + 5711 er det jeg ønsker, men jeg er litt usikker, empirien tilsier at jeg ikke skifter klokke etter aktivitet. Tror kanskje jeg må vente til min livsførsel passer en 5711 bedre, altså som min signatur tilsier:)

Jeg får heller leve med at 14060m-en ikke får så mye armtid. Jeg har ofte omtalt den som Rolex´peneste modell, den følelsen kan jo komme tilbake... eller jeg kan spare meg opp til en hvit Daytona som sommerklokke og avvekslingsklokke?

Dersom PP sportsmodeller kunne kjøpes nye i Norge ville situasjonen vært en annen. Mitt navn i sertifikatet er viktig og har en verdi (eventuelt noen som vet hvordan man skifter navn til Anders?). Iom at det "ikke er mulig" innfinner jeg meg med å ha fått tak i en helt fantastisk klokke - rett og slett digger min Aquanaut!!!

Skulle gjerne visst hvor lenge dette svaret er gangbart:( Uansett, takk for mange gode innspill!
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Hei hei hei! Fra 22-22 til 22-34 på et øyeblikk ??? Hva har skjedd med stemmene? En administrator med en 5711 for salg? Eller enda skumlere, er det Fantomet (@The Player) som her meldt seg på diskusjonen, ikke bare med dobbeltstemme, men 10-12 snikende stemmer? :) Hvis det er deg Fantomet så må du passe deg, for jeg har kompromitterende paparazzi-bilde av deg:


o_O
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Samme her - så jeg endret min stemme til 5711. :D
Ha-ha!
Jeg tenkte også helt likt:)
Hei hei hei! Fra 22-22 til 22-34 på et øyeblikk ??? Hva har skjedd med stemmene? En administrator med en 5711 for salg? Eller enda skumlere, er det Fantomet (@The Player) som her meldt seg på diskusjonen, ikke bare med dobbeltstemme, men 10-12 snikende stemmer? :) Hvis det er deg Fantomet så må du passe deg, for jeg har kompromitterende paparazzi-bilde av deg:


o_O
Deilig å bruke andres penger.
Mohaha!
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Okejda masebøttår!



Bestilt til mitt eget 40-årsjubileum! Kjøpte min første skikkelige klokke til 20-årsdagen (Rolex Date 15200, har den ennå), så dette mæjkår sæns:)

Gru/gleder meg til ventingen.