5513 hvor bezel er litt treg/hard å rotere? Hva anbefaler dere å gjøre?
BreitlingEmergency Medlem 30. nov. 2011 Innlegg 68 Sted Bergen 12. mai 2019 #1 5513 hvor bezel er litt treg/hard å rotere? Hva anbefaler dere å gjøre?
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.285 Sted Asker 12. mai 2019 #2 Selv om du presser den ned? Kanskje det har samlet seg noe skitt mellom kasse og bezel. Reaksjoner: Fredrik4628
E Eternamaniac Medlem 5. okt. 2012 Innlegg 923 13. mai 2019 #3 Pleier å ta av bezel på min 5513 kanskje en gang i året og vaske, smører ikke opp men den sklir lett for det, samler seg endel under der ja, får den lett av ved hjelp av en Bergeon kniv.
Pleier å ta av bezel på min 5513 kanskje en gang i året og vaske, smører ikke opp men den sklir lett for det, samler seg endel under der ja, får den lett av ved hjelp av en Bergeon kniv.
BreitlingEmergency Medlem 30. nov. 2011 Innlegg 68 Sted Bergen 13. mai 2019 #4 MINUTE_REPEATER skrev: Selv om du presser den ned? Kanskje det har samlet seg noe skitt mellom kasse og bezel. Klikk for å utvide... Ok, da innså jeg plutselig at man må presse den ned for å dreie den. Tusen takk @MINUTE_REPEATER Reaksjoner: lobergen, KarlFr og MINUTE_REPEATER
MINUTE_REPEATER skrev: Selv om du presser den ned? Kanskje det har samlet seg noe skitt mellom kasse og bezel. Klikk for å utvide... Ok, da innså jeg plutselig at man må presse den ned for å dreie den. Tusen takk @MINUTE_REPEATER