Bezel
Støttemedlem
Morsom liste! Men må få si at Church’s måtte jeg dessverre forlate i fjor etter over 15 år som trofast kunde. Etter at merket ble mer og mer en melkeku for Prada på bekostning av kvalitet, har jeg konvertert til Loake. Men.... Crockett & Jones? Ser ut som noe som må prøves!
Jeg sikler fælt på flere modeller fra CJ, men har til nå holdt meg til Loake. Er CJ såpass mye bedre enn Loake at det er verdt nesten dobbel pris? Skal sies at jeg har vært strålende fornøyd med Loake så langt...C&J er noe av det beste jeg har hatt på føttene. Det er så bra at jeg vegrer meg for å kjøpe noe annet. Selv om jeg gjør det likevel, blir jeg sjelden like fornøyd som med C&J.
Jeg sikler fælt på flere modeller fra CJ, men har til nå holdt meg til Loake. Er CJ såpass mye bedre enn Loake at det er verdt nesten dobbel pris? Skal sies at jeg har vært strålende fornøyd med Loake så langt...
Har selv et par loake chatsworth, velger alltid heller C&J om jeg kan. Men skal ha meg et par Carmina snart også, de er visstnok mye value for money.Morsom liste! Men må få si at Church’s måtte jeg dessverre forlate i fjor etter over 15 år som trofast kunde. Etter at merket ble mer og mer en melkeku for Prada på bekostning av kvalitet, har jeg konvertert til Loake. Men.... Crockett & Jones? Ser ut som noe som må prøves!
Har flere Loake og C&J selv. Loake er veldig gode sko til en fornuftig pris. Men C&J er merkbart bedre (i det ligger det ingen påstand om at Loake ikke er bra). Bruker typisk Loake til jobbslitere, og tar frem C&J når jeg har lyst.Jeg sikler fælt på flere modeller fra CJ, men har til nå holdt meg til Loake. Er CJ såpass mye bedre enn Loake at det er verdt nesten dobbel pris? Skal sies at jeg har vært strålende fornøyd med Loake så langt...