Orient GMT watch DJ05003W is powered by an Orient made 40P51 automatic movement that can be hand wound and has hacking capability. Includes a sapphire crystal and a power reserve meter.
www.longislandwatch.com
Feks? Auto med GMT er ikke så lett i den prisklassen.. ikke som jeg klarte finne da jeg lette for en stund siden..
Akkurat dette med pris har jeg vel inntrykk av at de fleste ryker på en liten sprekk på.
Tror kategorien er vanskelig- med opptrekk eller automatikk.
Citizen Nighthawk har vel GMT?
Eller en SEIKO med 12H bezel kanskje.. de finnes kanskje bare moddet..
Det er jo kort å godt fordi du ber om noe som ikke finnes, går du opp til 7000-10000 finnes det mye mer. Det burde ikke være uoppnåelig for en bestevenn når du selv tar deg råd til rolex.
Hvis kriteriet GMT er absolutt, blir det kanskje vanskelig. Men i beskrivelsen din tenker jeg det kan bety flere tidssoner på samme skive. Og du vil ha noe mer classy enn GShock. På stål. Vel, da kan kanskje en world timer gi mening? Seiko 5 Sports snzg61 eller snzg59 - de er rimelige, litt "classy" i stilen og, hvis du leter lenger på internettet, vil noen ha dem på lager. Og hvem har vel noen gang gjort en feil ved å kjøpe Seiko 5?
Skyter inn noen kinetic fra Seiko og Eco-Drives fra Citizen. De krever nok at du jakter på en god pris, men er nok ikke helt umulig å komme ned på 3000 sjiktet, særlig hvis du er villig til å kjøpe brukt.
With a 42mm three-piece case, the Promaster Nighthawk from Citizen is inspired by the clean, sleek lines of military stealth helicopters. This watch possesses an all-black design — including a leather strap — and bold white accents alongside advanced features such as Eco-Drive technology, dual...