Mailet litt med Optura. De bekreftet at Globen får alle ja... Veil pris blir 37.950.
Mailet litt med Optura. De bekreftet at Globen får alle ja... Veil pris blir 37.950.
Virkelig lekker. Hva koster den?
Nu hänger jag inte med? Har du betalat 25' NOK för en SLA017 i så fall stort grattis list pris är 3800€ och 37950 SEK.Tror den kom på ca 25', men ta det med en klype salt.
Lyset leker fint i skive/glass/indekser Skiven går fra lys grå til nesten svart. Over mine evner å fange dette ordentlig på bilder men skal få tatt litt flere bilder etterhvertSteike ta ass, misunnelse pågår her nå..
Foresten, det var et fint spill i urskiva!
Takker! Ja, nesten. Syns de har gjort denne braGrattis, nesten like fin som originalen.
TakkerGrattis @Habs Utrolig fet!!
Takker og takker! Stemmer, forsvarte TS sin ære og tok sier i Seiko-quizen. Skal sies at yonsson fungerte som fasit så på ingen måte mest kyndig i det selskapetGratulerer, @Habs ! Leste gjennom tråden på Klocksnack. Så ut som en skikkelig event. Gratulerer med seier i quizen også
Gjertsen i Bergen har en inne klar for levering, i hvert fall i følge IG.Blir vell ikkje lettere å få tak i. Kjem 1stk til Norge i november. Dette er den eneste. Frister!!!
Blir vell ikkje lettere å få tak i. Kjem 1stk til Norge i november. Dette er den eneste. Frister!!!
Like før eg tar den 3timers turen...Gjertsen i Bergen har en inne klar for levering, i hvert fall i følge IG.
Vis vedlegg 48240
Overfør til meg, så kan jeg handle for deg. Sendes EON innen fristenLike før eg tar den 3timers turen...
Snakk om enabling.Overfør til meg, så kan jeg handle for deg. Sendes EON innen fristen