Forslaget tas ikke til følge. Er ganske trist hvordan folk gjenger seg opp her inne mot nye medlemmer for å bare stille noen spørsmål. Jeg ser virkelig ikke hva galt jeg har gjort. Plutselig ut av nowhere blir jeg angrepet fra alle kanter om at faren min burde få se denne tråden og at jeg overkompliserer ting og det ene og det andre. Hva er det for noe? Jeg har lagt ut masse WTB på 3 setninger i de største kjøp og salgsgruppene på Facebook, samt i Want to buy forumet her.Relativt få barnehagebarn her, foreslår du holder deg til Klokkeriet.
Dette her var aldri ment som en WTB tråd. Mer som en diskusjon/få hjelp/tips fra andre entusiaster som kanskje visste om og/eller hadde noen bekjente eller kontakter enten det var grey dealers i Norge som Jonny Rolex eller lignende eller venner som vil kvitte seg med sine ur.
Om jeg har støtt noen så har det aldri vært min intensjon og da beklager jeg. Men jeg finner meg ikke i å bli trashtalket og snakket dritt til uten grunn. Særlig hva gjelder min far/familie. Til du som begynte å dra inn min far.
Folkens, slapp av, okay? Det er et jævla forum for klokker. Er det vits å gå i strupen på folk? Nei.
Som nevnt over beklager jeg om noen ble støtt, men jeg kan ikke forstå hvorfor de skulle bli det.