8 dager

Medlem
4. mars 2011
Innlegg
3.348
Sted
Lier

Må ALLTID få bilde av postbilen fra nå av, jinxer klokken om jeg ikke får det :mrgreen:
























og det ble lys!

En Explorer jeg trodde skulle bli en keeper ( :mrgreen: ) gikk ut og denne kom inn. Har savnet en dressklokke helt siden jeg hadde en IWC Portuguese 7 Days i samlingen og denne fyller hullet og er bare magisk! Har lenge siklet på denne og håpet at tidligere kjøper skulle få den ut for salg da den er temmelig sjelden både i inn og utland. Modellen ble produsert fra 2005 til 2010 i det som må ha vært svært sparsommelige mengder. Dette verket sitter nå i en litt ny variant i den nye Perpetual-kalenderen til JLC. Dette er min første JLC og jeg må si at det føles som en skikkelig luksusklokke samtidig som det føles som mye "bang for the buck"! Litt av en kombinasjon :D
Merker at samlingen dreier mer mot utilgjengelige ur og klokker som går litt utenfor hovedveien. Den LTD. Speedmasteren som var forrige utpakking sitter fortsatt 100% safe i samlingen og gir magisk følelse, nettopp litt fordi at jeg vet at om den går ut, er det mye pes å skulle få den inn på nytt. Ved første feeling gir denne klokken meg det samme. :D
 
Ahh.. Lekker! Jeg så denne jeg også og tenkte "hvis jeg bare hadde pengene akkurat nå". Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer med flott klokke!! Sinnsykt lekker :)

Det er omtrent et år siden jeg unboxet denne. Men den ble dessverre litt i største laget for meg..

Enjoy!