8 dager

Gratulerer! Skjønner ikke at denne har blitt flippet, inkludert meg selv (om det er den samme?) Det er en av de frekkeste og mest velproporsjonerte urskivene som er laget. Kanskje den rett og slett var for frekk for meg som nå trives med min svært forsiktige MUT Moon.

En fest av en klokke som må feires med bilder. Håper ikke det er ufint å trykke inn et par egne i tråden din.

L1030311.jpg


L1010744-2.jpg


1000-19.jpg
 
Gratulerer! Skjønner ikke at denne har blitt flippet, inkludert meg selv (om det er den samme?) Det er en av de frekkeste og mest velproporsjonerte urskivene som er laget. Kanskje den rett og slett var for frekk for meg som nå trives med min svært forsiktige MUT Moon.

En fest av en klokke som må feires med bilder. Håper ikke det er ufint å trykke inn et par egne i tråden din.

L1030311.jpg


L1010744-2.jpg


1000-19.jpg

Takk for fine bilder av det jeg vil si er 99,99% sikkert samme ur :cool: Ja, er ekstremt fornøyd med dette kjøpet og siden den har blitt litt TS-flippet har den holdt prisen nede kontra prisene på samme ur som har gått opp i utlandet. Meget fornøyd! Har en kompis på utkikk etter en MUT Moon så skyt meg en PM om det sjokkerende nok plutselig var på vei ut :mrgreen: