Va blir prisen på denna ny?
Skal bli "tøft" å skaffe seg en ALS før prisøkningen @Santos-Dumont
Var innom i går, og de første modellene skal ikke være mer enn 14 dager unna. Håper det stemmer. Blant annet så skal de få inn denne. 1815 UP/DOWN. Peneste ur det går an å kjøpe nytt til under 200.000 uansett produsent? Meget mulig.
Helt fantastisk! Selv om jeg selv sikler mest på en 1815 Chronograph. Med en bakside som dette er vel skiven nesten helt irrelevant
Upp this thread!
Lange 1815rosè levert av Tideman. Elsker de kara!!
Lange har bedre finish og gir mer kvalitetsfølelse på hånda 100% gjennomført design og utførelse. Patek har litt "sjarmerende" feil her og der, som vi kanskje må godta med delvis håndlagde ting. Men tyskerne er klinisk perfekte i alle ledd. QC hos Lange er drøy med the two gold assembly. Lange er Fantastsik!!! Allerede begynt sparingen til neste
Gratulerer den er bare vakker. Det er noe magisk med å ha en Lange på armen. De jeg har prøvd gir meg liksom en litt sånn tight og god ny fra butikk Mercedes feeling. Håper vi for se flere bilder.Upp this thread!
Lange 1815rosè levert av Tideman. Elsker de kara!!
Jeg må si Lange er det råeste jeg har prøvd. Lange kan aldri ta fra Patek sin 175 år uavbrutte historie, alltid en familieid bedrift. Ikoniske modeller som er blant verdens mest ettertraktede etc
Men. påstand! Lange har bedre finish og gir mer kvalitetsfølelse på hånda 100% gjennomført design og utførelse. Patek har litt sjarmerende feil her og der, som vi kanskje må godta med delvis håndlagde ting. Men tyskerne er klinisk perfekte i alle ledd. QC hos Lange er drøy med the two gold assembly. Lange er Fantastsik!!! Allerede begynt sparingen til neste