Endelig medlem av klubben - ble akkurat så fornøyd som jeg trodde! Rett og slett nydelig!
...må bare beklage at jeg stakk av med den @Jon Henrik. Var ikke vanskelig å skjønne at du også var veldig keen på den!
Vis vedlegg 157652Vis vedlegg 157653
DU ER DØD FOR MEG!
Jeg vurdere en ALS som neste kjøp. Prøver å fine ut prisnivå (hva de faktisk blir solgt for!) noe som ikke er sååå enkelt. Tim fra WB mener rabatten ligger på 20-30% ny fra forhandler og brukt da raskt blir over 50% alt etter modell. Siste auksjon her på så å si ny Lange 1 støtter vel den antakelse langt på vei?! Noen her som har noen faktisk info som omsetningspris på brukte ALS? Altså Ikke synsing om hva du synes de burde koste og/eller hvor bra de er sammenliknet med Patek etc..
Vis vedlegg 160631Etter en lang diskusjon med meg selv om hva som i mine øyne er den ultimate dressklokken (PP, VC og ALS ble alle vurdert), har jeg endelig fått mitt eksemplar i hus.. Strålende fornøyd med valget Den er til og med litt mer allsidig enn jeg så for meg. God helg!
Bransjenytt: Urmaker Bjerke relanserer A. Lange & Söhne i Norge
Samarbeidet med Tysklands finmekaniske stolthet er endelig offisielt.www.tidssonen.no
Bransjenytt: Urmaker Bjerke relanserer A. Lange & Söhne i Norge
Samarbeidet med Tysklands finmekaniske stolthet er endelig offisielt.www.tidssonen.no
Jepp, fikk en hyggelig pris da jeg kjøpte min saxonia i våres. Nå er vel grunnen til det ganske klar.Da er det vel slutt på rabatter på Lange i Norge.